L'Oreal Paris Ideal Soft – oczyszczajacy płyn micelarny

Skóra wrażliwa łatwo się odwadnia, co zwiększa jej wrażliwość i powoduje uczucie ściągnięcia. Oczyszczający Płyn Micelarny Ideal Soft to hipoalergiczna formuła zawierająca delikatne aktywne substancje oczyszczające, które rozpuszczają zanieczyszczenia dla idealnego demakijażu bez konieczności spłukiwania i pocierania. Bez zapachu. Hipoalergiczny.


Pojemność: 200ml
Cena: 14,99 – 17,99zł
Sklep: Rossmann i inne drogerie


Na początku muszę zaznaczyć, że ja jednak pocieram twarz wacikiem przy demakijażu. Nie, żeby nie był możliwy demakijaż bez pocierania, ale ja jestem już tak przyzwyczajona, że sama ręka mi leci i ciężko mi robić demakijaż beż tego całego tarcia ;D


Zalety:
- szybko i dokładnie zmywa makijaz z oczu – to lubie!
- dobrze oczyszcza cerę
- bez zapachu
- hipoalergiczny
- nie klei się
- odświeża
- nawilża
- nie wymaga pocierania i spłukiwania
- nie podrażnia
- ciekawe opakowanie ( ja lubię takie kanciaste)
- dobra cena

Wady:
nie ma (no poprostu mój ideał)

Jak dla mnie płyn ten jest najlepszy spośród płynów jakie miałam okazje do tej pory używać! Ogromny plus za bezproblemowy demakijaż oczu, bardzo dobrą pielęgnacje cery i krótki skład.

 
Pozostałe produkty z serii Ideal Soft to:
- łagodzące mleczko oczyszczające
- łagodzący tonik oczyszczający
- żel – krem oczyszczający

Jeśli jeszcze nie znacie tego płynu micelarnego to polecam Wam go wypróbować;)

Komentarze

  1. Póki co mam zapas płynów, ale firmę L'oreal lubię, więc w przyszłości na pewno go z chęcią kupię!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam całkiem spory zapas płynów i mleczek do demakijażu;D ale te produkty na szczęscie szybko schodzą;)

      Usuń
  2. Mam go od niedawna i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja liczyłam od początku, ze będzie dobry, a okazał się jeszcze lepszy;D

      Usuń
  3. Jeszcze go nie używałam. To chyba nowość, prawda? Najbardziej lubię płyn z Bourjois. Nie spotkałam lepszego micela. A z tym pocieraniem przy demakijazu, też tak kiedyś miałam, ale w końcu się oduczyłam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem kiedy dokładnie pojawił się na rynku, ale jest raczej od niedawna. to może i mi się uda oduczyć tego pocierania;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Kolejny kosmetyk, który mam ochotę wypróbować :)
    Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio robi furorę w blogosferze ;) ja na razie mam 5 miceli, więc starczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś czuje, że to będzie nowy blogowy HIT! 5 miceli to niezła kolekcja;)

      Usuń
  6. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba kiedyś wypróbować, bo mój micel powoli się konczy ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęciłaś mnie do zakupu. Przy najbliższej okazji z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyśle, że będziesz zadowolona;)

      Usuń
    2. miało być myślę, ze będziesz zadowolona;D

      Usuń
    3. ok, a ja mam nadzieję, że będę zadowolona :D zużyje tylko Bielendę i kupuję to cudo :)

      Usuń
    4. to ja czekam na Twoją pozytywną recenzje;D

      Usuń
  9. wlasnie od jakiegos czasu na youtube dziewczyny pieja, ze to zamiennik biodermy! jak bede w sklpei to go kupie mimo ze zapas micelarow mam. jestem ciekawa czy moze faktycznie to bedzie strzal w dziesiatke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie oglądam filmików na Youtubie;/ ale wg mnie ten micel jest lepszy od Biodermy;)

      Usuń
  10. a właśnie wczoraj się zastanawiałam, że ciekawy płyn wypuścił L'oreal. Ale mam ich w zapasie, to na razie nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuję czy rzeczywiście tak dobry jak Bioderma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie jest lepszy;) ale ja używałam tylko jednej wersji Biodermy.

      Usuń
  12. Mam na niego ochotę, ale najpierw muszę swoje zapasy micela z Biedronki skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie micela z Biedry, ale ten z L'Oreala dużo lepiej radzi sobie z demakijażem oczu;) ja dużych zapasów nie robiłam;D

      Usuń
  13. widziałam już jego zagraniczne recenzje i bardzo mi się podoba opakowanie, a skoro właściwości też są dobre to teraz wiem, że muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodziewałabym się wyższej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tez jestem zaskoczona ceną;) a w SP teraz można go dostać za grosik do zakupów, chyba kremu L'Oreal, ale nie jestem pewna;)

      Usuń
  15. Skoro taki dobry to chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, chyba trafi na wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo o nim słyszałam. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam, lubię.
    Cała seria jest fajna. Włącznie z chusteczkami do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyjrzeć się pozostałym produktom z tej serii;)

      Usuń
  19. Właśnie dziś kupiłam i będe testować. Do tej pory używałam swoich kilku ulubieńców jestem teraz na wykończeniu, więc stwierdziłam że trzeba wybróbować tego cacka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie daj znać jak się u Ciebie spisał i czy przegonił Twoje sprawdzone cacka;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty