Lovely Pearl Nails - perełkowy manicure

Zestaw lakierów z kolekcji Under the Sea do przygotowania manicure perełkowego. Perły dekoracyjne nałożone na lakier bazowy tworzą efektowny manicure 3D. Wystarczy wysypać na mokrą warstwę lakieru bazowego perełki dekoracyjne i dokładnie pokryć nimi płytkę.

Pojemność: 8ml i 13g
Cena: około 8zł
Sklep: Rossmann


Mój zestaw składa się z lakieru bazowego nr 5 i perełek dekoracyjnych również nr 5


Długo zwlekałam z zrobieniem tego mani bo po prostu wydawało mi się, że za dużo z tym roboty, że sobie nie poradzę;/ Ostatecznie samo przyklejenie perełek nie trwa długo. Błąd tylko popełniłam i nałożyłam jedna warstwę lakieru bazowego przez co cały mani nie był zbyt trwały;/


Zalety:
- ładny, oryginalny mani
- łatwość w użyciu ( nie ma czego się bać:))
- niska cena
- trwałość średnia
(należy nałożyć też na perełki lakier nawierzchniowy, wtedy jest ok)

Wady:
- zmywanie
- po nałożeniu lakieru nawierzchniowego perełki tracą swój blask, matowieją


tu bez lakieru nawierzchniowego

Przepraszam za niedociągnięcia, ale robiłam zdjęcia jeszcze z mokrym lakierem


Tu po nałożeniu lakieru nawierzchniowego.


Fajna sprawa z tymi perełkami. Można się nimi pobawić i uzyskać ciekawy efekt;) Moja mama nałożyła perełki na czerwony lakier i była zachwycona efektem. Niestety nie pozwoliła mi zrobić zdjęcia;D
Macie ochotę na perełkowy manicure?

Komentarze

  1. w tygodniu robiłam, szkoda, że efekt nietrwały ...

    OdpowiedzUsuń
  2. dzisiaj moja koleżanka miała w szkole te perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie to samo chciałam napisać co Alineczka, piękny efekt ale nietrwały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziwiam!
      u mnie nawet pół dnia nie wytrzymał!
      ale ja bardzo dużo pracuję na kompie może to dlatego?

      Usuń
    2. no ja akurat nic specjalnie wtedy nie robiłam, to może dlatego wytrzymał aż tak długo;)

      Usuń
  4. Super to wygląda :) Zawsze jakaś nowość. Mimo, że się nie trzyma, to chociaż na wejście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda. Ciekawe tylko jak z zmyciem. W ogóle mam zamiar kupić po jednym lakierze z tych nowych propozycji Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że nie zdecydowałam się na zakup bo efekt mnie nie powala i chyba na co dzień mało praktyczny manicure :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. spoko;) ale mam nadzieję, że ogólnie Ci się nie podoba, a nie moje wykonanie;D

      Usuń
  8. wygląda fajnie, ale bałabym się, że odpadną mi po minucie :p

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny,ale szkoda,że taki nietrwaly...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko byłoby coś wykombinować, żeby był trwalszy;/

      Usuń
  10. Ten lakier bazowy jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. zależy ile jeszcze paznokci chciałabyś pokryć, przy dwóch szybko mi poszło;)

      Usuń
  12. Ja właśnie chciałam dzisiaj kupić te perełki, ale ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  13. średnio podoba mi się ten efekt szczerze mówiąc, jak długo schnie u Ciebie lakier bazowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bazowy własne schnie szybko, nawet bym powiedziała, że za szybko;/

      Usuń
  14. Akurat ta moda jakoś nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi sie to podoba, ale tylko na zdjęciach. Ze mną to by raczej nawet dnia nie wytrzymało ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie chciało by mi sie robić, bo znając mnie po kilku godzinach by wszystko odpadło;d zdecydowanie bardziej wolę jakiś brokat :) pozdrawiam, chociaż efekt bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi też się nie chciało robić, ale się w końcu przemogłam i nie było tak źle jak się spodziewałam;)

      Usuń
  17. Widziałam fioletowe u Angel :) efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że wszędzie wykupili kolorowe mixy perełek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się, iż na te perełki nie nakłada się już koloru bazowego . Tracą wtedy cały swój urok .
    Ja podobnie jak Ty nałożyłam jedną warstwę bazowego koloru i wszystko odleciało natychmiastowo ;D Teraz wiem, gdzie popełniłam błąd.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom lepiej nałożyć dwie warstwy, wtedy perełki będą mogły się głębiej wtopić;) a lakier nawierzchniowa psuje trosze efekt, ale wtedy mani jest trwalszy;)

      Usuń
  20. w ogóle mi się ten mani nie podoba ;C

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda ciekawie ale skórki zalane lakierem nie wyglądają atrakcyjnie... radzę nad tym trochę popracować ;)
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj skórki to moja odwieczna zmora, a tu jeszcze wyjątkowo się śpieszyłam z fotkami i nawet nie zdążyłam zrobić poprawek;/

      Usuń
  22. mi się te perełki zupełnie nie podobają. Jakoś dziwnie to wygląda...odstaje, nie równo się rozprowadza. Niechlujnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście trochę perełki odstają, ale niechlujnie wyglądają? ktoś z większymi zdolnościami manualnymi na pewno rozprowadziłby je równomiernie i w ogóle wszystko było by piękniejsze, ale niechlujny wygląd to chyba już przesada?

      Usuń
  23. Nie przekonuje mnie ten efekt. Tak jak pewną trójwymiarowość piasków bardzo lubię tak kawiorowy mani nigdy nie przypadł mi do gustu. Może gdyby trzymały się dłużej i nie odpadały tak szybko to zmieniłabym zdanie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty