Nowe zdobycze;)

Na pierwszy rzut oka moje zamówienie z


Zaskoczyły mnie różowe bibułki;) A Zamówiłam
- Batiste suchy szampon Lace
- mały organizer na szminki/błyszczyki



Kolejne półprodukty, tym razem z
- olejek myjący ze słodkich migdałów
- olej kokosowy
- masło kakaowe


Mój pierwszy essiak i kolejna chinka;)


Świetna bluzka z Sinsay
Uwaga na cenę - 14,99zł!


I promocyjne zdobycze z H&M
Za 10PLN 3 pary majtasków lub 5 par skarpetek;)


A Wam udało się ostatnio upolować coś w atrakcyjnej cenie?

Komentarze

  1. Sinsay ma w ogóle bardzo przyjazne ceny i przy tym dosyć dobre materiały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom, mam na oku jeszcze fajną torebkę, ale nie wiem czy mi jest koniecznie potrzebna;D

      Usuń
  2. Organizer na szminki bardzo fajny przydałby mi się taki :)lakier z Essie jest prześliczny, całkowicie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. organizer fajny, mam nadzieję, że dzięki niemu będę więcej mazideł do ust zużywać;)

      Usuń
  3. super. podoba mi się promocja w H&M i oczywiście essie.

    OdpowiedzUsuń
  4. olej kokosowy:) mmm:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać jak się suchy szampon sprawdzi!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie używam szamponu Batiste tylko inną wersje zapachową i jestem zadowolona;)

      Usuń
  6. Na miniaturce zakupy z easyGlam wyglądały jak tampaxy

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny jest ten organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też otwarli Sinsay, ale nie wypatrzyłam tam nic dla siebie. Fajny ten szminkoorganizer, ale dla mnie za mały. Zresztą, nawet szuflada robi się za mała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jakby sie sprawdzil suchy szamon batiste na brązowych włosach?

    OdpowiedzUsuń
  10. Essiak i organizer na szminki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe nowości, suche szampony z Batiste są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba muszę wybrać się do h&mu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sobie ostatnio fajną sukienkę kupiłam w Sinsayu :) czarną, dość elegancką z baskinką za 69zł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda ,że u mnie w mieście nie ma sinsay.

    OdpowiedzUsuń
  15. jedyne co ostatnio upolowałam to szpilki na wesele; chociaż jeszcze nie wiem czy na pewno w nich pójdę, już czaję się na kolejne;)
    muszę sobie sprawić taki organizer, a lakiery świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby tylko po zakupie tych kolejnych nie wpadły Ci w oko jeszcze kolejne;D

      ;*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty