Olej kokosowy EKO - Biochemia Urody

Naturalny, nierafinowany olej, który w temp. pokojowej ma postać białego, miękkiego masła o intensywnym, smakowitym zapachu kokosowym. Polecany do pielęgnacji włosów, zapewniając odbudowę, nawilżenie i ochronę włókna włosa. Ze względu na własności emoliencyjne, odpowiedni jako nawilżacz do cery suchej i łuszczącej się. Właściwości antybakteryjne, przeciwgrzybicze i antyspetyczne, czynią naturalny olej kokosowy odpowiednim również jako dodatek w pielęgnacji cery trądzikowej i łojotokowej.

Pojemność: 50ml
Cena: 10,50zł




Zastosowanie:

- sugerowane stężenie w kosmetykach: 5-100% 

- jako faza tłuszczowa w recepturach kosmetycznych.

- jako olejek pielęgnujący końcówki włosów, odpowiedni do stosowania zarówno na suche i mokre włosy, bez spłukiwania (nabrać odrobinę oleju, rozgrzać i rozetrzeć między palcami, następnie wmasować w końce włosów, nie spłukiwać). Używaj olejku oszczędnie, aby nie przetłuścić i zbytnio nie obciążyć włosów.

- jako maska do włosów, stosowana przed umyciem (w suche, nieumyte jeszcze włosy i skórę głowy wmasować olej, zawinąć włosy w foliowy czepek i/lub ręcznik, trzymać na włosach przez ok. półgodziny do godziny i następnie umyć włosy szamponem. W przypadku problemów ze zmyciem oleju, wylej porcję nierozcieńczonego szamponu na dłonie, rozetrzyj i wmasuj w suche włosy i następnie zmocz włosy wodą i umyj jak zwykle).
Porcję oleju kokosowego można również przed nałożeniem na włosy, wymieszać z Olejkiem myjącym, co ułatwi późniejsze spłukanie oleju z włosów.

- 0lej kokosowy można stosować bezpośrednio na suchą lub lekko wilgotną skórę, w formie natłuszczająco-nawilżającego olejku lub masła (przetrzyj skórę wybranym Hydrolatem, odrobinę olejku rozgrzej między palcami i aplikuj na lekko wilgotną skórę twarzy, szyi, dekoltu oraz okolice oczu, delikatnie wklepując).

- w przypadku skóry bardzo suchej, olej kokosowy może być wykorzystywany jako preparat do demakijażu oczu i twarzy.

- jako Dwufazowy nawilżacz w połączeniu z wybranym Żelem hialuronowym. Dwufazowy nawilżacz można według upodobania aplikować w dwojaki sposób:

1 - Nałożyć na zagłębienie dłoni porcję Żelu hialuronowego, dodać kilka kropli olejku, zmieszać palcami na jednolitą masę i nakładać opuszkami palców, delikatnie masując i wklepując w skórę. Stosunek fazy olejowej do żelowej reguluje się w zależności od potrzeb i rodzaju cery. W przypadku cery tłustej dodajemy mniejszą ilość olejku, w przypadku cery suchej większą ilość olejku.
2 - Najpierw zaaplikować kilka kropli olejku, odczekać od kilku do 20 minut i dopiero następnie nałożyć warstwę Żelu hialuronowego, dobrze wmasowując i wklepując w skórę.

- porcję oleju można dodać do tradycyjnego balsamu do ciała tuż przed użyciem (mieszać małe porcje balsamu i oleju na dłoni i od razu aplikować na ciało).

- odrobinę oleju można dodać do kremu do twarzy tuż przed nałożeniem, zwiększa to walory i właściwości natłuszczające preparatu, w przypadku gęstych maści i kremów daje lepszy poślizg przy nakładaniu (nałożyć na zagłębienie dłoni porcję kremu, dodać odrobinę oleju, zmieszać palcami na jednolitą masę i nakładać opuszkami palców, delikatnie masując i wklepując w skórę).

- polecany do pielęgnacji włosów suchych, zniszczonych, skłonnych do rozdwojonych końcówek oraz dla cery suchej, przesuszonej, łuszczącej się i swędzącej.

- w przypadku cery tłustej i trądzikowej jako Dwufazowy nawilżacz oraz jako dodatek do porcji Maseczek w proszku. Tolerancja oleju kokosowego przez osoby o cerze tłustej jest kwestią indywidualną.

- może być stosowany także na okolice oczu, szyję, dekolt, jak i na całe ciało


Zalety:
- cudowny zapach, dzięki, któremu olejek stosuje też do relaksacyjnego masażu
- w 100% naturalny
- świetnie nawilża (twarz, ciało)
- wygładza
- nie zapycha
- łatwy w użyciu
- można nim olejować włosy (u mnie średnio się spisuje)
- wydajność
- dobra cena

Wady:
- dla mnie nie ma;)


 U mnie najlepiej sprawdza się jako nawilżacz do twarzy w połączeniu z kwasem hialuronowym. Moja cera jest naprawdę gładziutka i wypoczęta po takim wieczornym zabiegu. Nakładam go również pod oczy. 
Uwielbiam ten olej, na pewno kupie go ponownie;)

Komentarze

  1. Ja pod oczy stosuję masło shea :) olejek kokosowy mam tylko z Vatiki, więc niestety nie nadaje się na twarz, a chętnie bym zobaczyła jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja muszę kiedyś spróbować masła shea;) szkoda, że już klinełam zamówienie z półproduktami bo bym dobrała to masło shea;/ a na całą twarz tez je nakładasz czy tylko pod oczy?

      Usuń
  2. Ja również lubię olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach oleju kokosowego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wielbię go! :) zużywam już drugą buteleczkę i myślę nad zrobieniem zapasów ale chciałabym coś jeszcze od nich zamówic a nie bardzo wiem co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polecam olejek myjący, puder bambusowy (jeśli nie potrzebujesz dużego matu, może jakiś hydrolat? ;)

      Usuń
  5. ja stosuję olej na włosy i efekty świetnie, nie dość że są nawilżone to rosną jak szalone:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na włosach nie widzę jakiś specjalnych efektów, ale jeszcze popróbuje;)

      Usuń
  6. zapach kokosu mnie odstrasza.... ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarzuć przepis na ten nawilżacz z kwasem, bo jestem go bardzo ciekawa. Czaję się na olej kokosowy, ale obiecałam sobie, ze sięgnę po niego, gdy wykończę olej arganowy, a to na szczęście już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nakładam najpierw cienką warstwę kwasu hialuronowego na całą twarz, a za chwile dokładam olej kokosowy;) na BU podają odwrotny przepis, żeby najpierw nałożyć olej, a dopiero kwas, dzisiaj spróbuje w odwrotnej kolejności;)

      Usuń
  8. Bardzo lubię stosować olej kokosowy zarówno do ciała jak i włosów oraz czasem na twarz jak mam przesuszoną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam cerę mieszaną, odwodnioną i olej świetnie się u mnie spisuje;)

      Usuń
  9. Ja uwielbiam kokosy w każdej postaci, musi być zatem super ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tak się zabieram za jego zakup, zabieram i zabrać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam jeszcze końcówkę oleju z ktc, więc pewnie potem skuszę się na ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kokosa lubię na włosy bo do ciała zupełnie się nie nadaje, ale masło shea do pielęgancji ciała u mnie świetnie się sprawdza ale do włosów nie więc mam wyrównane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, to może u mnie będzie na odwrót;) czystego masła shea jeszcze nie używałam;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty