Wibo - preparat do usuwania skórek

Ułatwia usuwanie skórek. Zawiera kombinację ścierających mikroskładników o kulistych kształtach, pozwalających na delikatne usunięcie narośniętych skórek. Dodatkowo spełnia funkcję odżywczą i wygładzającą.

Pojemność: 7ml
Cena: około 6zł
Sklep: Rossmann


Jest to mój pierwszy preparat do usuwania skórek. Zawsze bałam się, że tego typu produkty będą zbyt silne i że mogą zrobić mi krzywdę;/ Niebieski żel od Wibo jest bardzo delikatny, a przy tym skuteczny. 


Zalety:
- zmiękcza skórki
- nawilża paznokcie
- przyjemnie pachnie
- łatwa aplikacja
- łatwo się zmywa
- wydajność
-niska cena

Wady:
- nie widzę


Jak stosować:

Preparat nałożyć na płytkę paznokcia i skórki wokół niego, po 2-3 min. Usunąć narośnięte skórki drewnianym patyczkiem i usunąć preparat.


Ja trzymam go na paznokciach dłużej 5-10 minut i nie używam patyczka tylko pocieram skórki palcami po czym myje dłonie. Ja jestem zadowolona z efektu. Myślę, że odkąd używam tego preparatu to moje paznokciowe notki (zdjęcia) są ładniejsze;)

Komentarze

  1. Muszę obadać w Rossie ten preparat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki zel z Sally Hansen i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ten preparat z lovely ale to jest to samo :) nakładam go na chwilkę, podważam skórki patyczkiem, wycinam cążkami i usuwam preparat :) jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam do nich przekonania, ale skoro jest skuteczny to na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna sprawa, nigdy czegoś takiego nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. aa kiedyś chciałam go kupić ale bałam się ze będzie nie wypałem a tu proszę miłe zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam ostatnio mój pierwszy preparat do usuwania skórek i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam się nie cackam ze skórkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, tzn w ogóle ich nie ruszasz czy wyciągasz przeciwko nim ciężkie działa?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty