Essence me & my ice cream - zakręcony balsam do ust

Zakręcone lody! Te oryginalne balsamy są dostępne w 3 różnych kombinacjach kolorystycznych: lawendowo-waniliowej, morelowo-karmelowej oraz różowo-miętowej. Kolory stapiają się ze sobą po nałożeniu na usta tworząc niesamowity efekt cukierkowych ust. Pielęgnują usta z masłem shea i olejkami jojoba oraz posiadają wyśmienity zapach.

Pojemność: 3,5g
Cena: 8,99zł
Sklep: Douglas, Hebe, Super Pharm, Tesco extra


Dostępny w kolorach: 01 ice, ice baby, 02 icylicious i 03 ben & cherries.
Mój balsam to różowo - miętowy nr 03 ben & cherries



Zalety:
- uroczy, cukierkowy wygląd 
- przyjemny zapach, ale bardzo delikatny
- nadaje ustom ładny połysk
- nie daje koloru, u mnie to zaleta;)
- nawilża i pielęgnuje
- ma bardzo lekką konsystencje

Wady:
- za mało intensywny zapach


 Musze powiedzieć, że troszkę zawiodłam się na zapachu. Jak dla mnie jest za delikatny, ledwo wyczuwalny;/ Jednak i tak jestem ciekawa jak pachną pozostałe wersje. Morela i wanilia bardzo kusi;)

Komentarze

  1. ale śmieszny, taki zakręcony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skojarzyły mi się z Twistami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda. Mi również kojarzy się z Twistami:D

    OdpowiedzUsuń
  4. limitowanka już jest dostępna w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd faktycznie cukierkowy ;p Szkoda, że zapach delikatny, bo na lato przydałaby się orzeźwiająca mięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu nawet bardziej jest wyczuwalna róza niż mięta, ale ja akurat wolę zapach róży;)

      Usuń
  6. Ta limitka jako jedna od dawna mnie zaciekawiła, ale w mojej naturze jeszcze jej nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o Nature to nie wiem czy tam w ogóle wejdzie ta limitka;/

      Usuń
  7. Przypomina mi te lody- Twister? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki w sumie bajer do torebki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty