me & my ice cream morelowy lakier do paznokci

Truskawka, jagoda, mięta czy morela? Długotrwałe lakiery w olśniewających pastelowych odcieniach jak róż, mięta, lawenda i morela sprawią, że zapragniesz lodów owocowych oraz paznokci w letnich kolorach.

Dostępny w kolorach: 01 ben & cherries, 02 always in my mint, 03 ice, ice baby i 04 icylicious. 

Pojemność: 10ml
Cena: 7,49 zł
Sklep: Hebe, Douglas, Super Pharm, Tesco extra


Moja morelka z delikatnym shimmerem to nr 04 icylicious


Zalety
- delikatny, letni kolor (świetnie współgra z opalenizna, nawet tą delikatną;))
- wygodny pędzelek
- trwałość (aktualnie mam go trzeci dzień na pazurkach)
- duża pojemność
- przystępna cena


Wady:
- do pełnego krycia potrzebowałam 3 warstw 
- aplikacja nie należy do najłatwiejszych


Mimo wad lakier bardzo polubiłam. Brakowało mi w kolekcji takiej ładnej morelki. 


Podobają Wam się takie pastelowe paznokcie?

50 komentarzy :

  1. podobają mi się takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek ładny, ale nie wiem czy bym miała cierpliwość do 3 warstw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedynie co mogę jeszcze powiedzieć na obronę tego lakieru to u mnie zawsze wychodzi więcej warstw niż u większości dziewczyn;/

      Usuń
  3. Po Twojej recenzji raczej nie sięgnę po ten produkt. Ale... brawa dla producenta za grę słów: eyes - ice :D Mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja tego nie zauważyłam i przyznam się, że nadal nie widzę;/ podpowiesz więcej?

      Usuń
  4. Kolor bardzo mi się podoba i pomimo tych 3 warstw chyba i tak go kupię :) Zastanawiam się jeszcze nad lakierem Barry M peach melba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też kolor bardzo przypasował, chyba dziś pomaluje nim pazurki u stóp;)

      Usuń
  5. niestety u mnie lakiery z essence odpryskują jak szalone - robiłam podejście kilka razy i zawsze taki sam efekt - po jednym dniu wyglądają już potwornie nieestetycznie. Szkoda bo wybór kolorów mają ogromny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda;/ a używasz jakiś wspomagaczy?

      Usuń
  6. Ładny kolor, ale do trzech warstw cierpliwości nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzy warstwy jeszcze nie są takie złe, ja wysiadam przy pięciu;D

      Usuń
  7. Przyjemny kolor,tylko wykończenie mi się nie podoba:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne paznokcie zawsze wyglądają ładnie na dłoniach:) zwłaszcza do opalonych:) dłonie wyglądają na zadbane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja już dawno nie nosiłam takich jasnych odcieni, więc trochę przeżywam:)

      Usuń
  10. Kochana, a jak jest z jego schnięciem? U mnie lakiery tej firmy strasznie długo wysychają :( kolor piękny, jak dla mnie idealny na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zapomniałam napisać o wysychaniu;/ jak na 3 warstwy to jest całkiem ok:)

      Usuń
    2. to całe szczęście, że nie ma większych problemów z wysychaniem :)

      Usuń
    3. no jak na trzy warstwy to wydaje mi się, że szybko wysechł;)

      Usuń
  11. Kolor piękny, ale te 3 warstwy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor na prawdę fajnie wygląda, ale jakoś chyba nie powala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorzej wypada ta aplikacja, po za tym jest ok;/

      Usuń
  13. ładny kolor (;
    miałam w tym kolorze ściany w pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to bardzo ładny kolor wybrałaś;)

      Usuń
  14. Bardzo ładny kolorek taki delikatny , taki lubię ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się, jest taki świeży :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety pastele potrafią być bardzo upierdliwe, ale czasem warto się trochę poświęcić. Ten kolor zdecydowanie jest tego wart ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... to mówisz, że pastele już tak mają. ja bardzo polubiłam się z tym kolorem i będę musiała się męczyć;D

      Usuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*