ShinyBox - Lipiec 2013

Cieszę się i ja lipcowym pudełkiem


URIAGE Woda termalna
Cena rynkowa 23,50zł/150ml
50ml

URIAGE Creme Lavante, krem do mycia
Cena rynkowa 65zł/500ml
15ml


L'OCCITANE Mleczko do ciała Werbena
Cena rynkowa 95zł/250ml
75ml

L'OCCITANE Żel pod prysznic Werbena
Cena rynkowa 59zł/250ml
75ml


GRASHKA Baza pod cienie i do ust
Cena rynkowa 11,90zł/1,2ml
produkt pełnowymiarowy

GRASHKA Perłowy cień do powiek
Cena rynkowa 17,90zł/2g
produkt pełnowymiarowy


Specjalny prezent
Lakier do paznokci Extreme Nails oraz cień do powiek z jedwabiem marki
Wibo


Najbardziej cieszą mnie i ciekawią kosmetyki firmy Uriage. Zaraz potem baza od Grashki i lakier Wibo. Kosmetyki L'Occitane już zdążyłam wcześniej poznać, więc mnie aż tak nie zaciekawiły, ale miniaturki sprawdzą się na pewno na wakacjach;) Cieni do oczu praktycznie nie używam wiec raczej mi się nie przydadzą;/

A Was co najbardziej zaciekawiło?

Komentarze

  1. widzę, że jestem jedną z niewielu, której trafił się krem nawilżający, a nie do mycia... i cieszę się bardzo, bo będę mieć czym twarz smarować na wyjeździe ;) a umyć to można zwykłym żelem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie się zastanawiałam czy to nie miał być przypadkiem krem do twarzy? też wolałabym krem do buźki;)

      Usuń
  2. Cienie mają brzydkie kolory ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten fiolecik z Wibo mi się podoba, ale ja wole kredki i eyelinery:)

      Usuń
  3. no no no, super produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten żel pod prysznic i baza pod cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel pod prysznic już kiedyś miałam i wspominałam o nim tu
      http://kosmetykiatiny.blogspot.com/2013/03/bestsellery-loccitane.html

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty