Balea, ach Balea...

Jakiś czas temu miałam okazje odwiedzić drogerie DM. Na moje nieszczęście trafiłam do jakiejś słabo zaopatrzonej. Po za tym ograniczał mnie czas i ciężar siat:D


Żeli pod prysznic miałam nie brać w ogóle bo mam jeszcze spory zapas w domu. Tym dwóm nie mogłam się oprzeć. 


Kolejne lakiery do włosów. Aktualnie używam tego nabłyszczającego i jestem zadowolona.


Szampon dodający objętości był mi potrzebny bo te, które ze sobą wzięłam średnio się spisywały.


Odżywki do włosów. Jedna pochodzi z serii profesjonalnej, jeszcze ich nie używałam.


Limitowany krem do rąk, który cudownie pachnie.


Możliwe, że uda mi się jeszcze raz odwiedzić drogerie DM. Tym razem chciałabym kupić coś z Alverde, ale kompletnie nie wiem co jest warte uwagi? Dajcie znać co u Was się sprawdziło?

Atina.

Komentarze

  1. Jeszcze nigdy nic nie miałam z tej firmy. Ale gdy tylko będę miała okazje to na pewno mój wybór trafi na szampony i odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki sa tanie, ladnie pachna i wiekszosc spelnia dobrze swoja role:)

      Usuń
  2. mam też borówkowy żel. mmm jak to pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kusisz kochana. :) Szkoda że nie mam dostępu do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze w listopadzie zawitam do DM juz sie nie moge doczekac, zakupy super *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatni kem do rak mnie ciekawi, ogólnie to zapach, mogła by wejść taka seria na żele lub mydła w płynie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo przyjemny zapach, zostawiam go sobie na zime, zeby miec chociaz w tubce troche lata:)

      Usuń
  6. Jak pachnie ta nowa seria do farbowanych? Bardzo mam na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamietam to bardzo swiezo i cytrusowo. na razie wachalam tylko tubke.D

      Usuń
  7. oj tak :D ciężar siat to niezły ogranicznik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej, ze pozniejsze plany dotyczyly zwiedzania Berlina z owymi siatami!

      Usuń
  8. zapachy zapachy to atut Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczesciara:) Ja nie moge trafic na zadna drogerie z chemia niemiscka, tzn. mam taka niedaleko domu rodzinnego, ale Balei ta nie sprzedawaja,a do niemieckiej DM mi wybitnie nie po drodze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedys nawet nie marzylam o wizycie w DM, a teraz planuje juz druga:D

      Usuń
  10. Zazdroszczę Ci wizyty w DM ;)
    Co doAlverde to niestety nie miałam jeszcze nic, więc Ci nie doradzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze tyle tych kosmetykow, ze nie wiadomo co brac. z Alverde planuje kupic jakis szampon, a tak to nie mam pojecia co jeszcze?

      Usuń
  11. Miałam ten szampon <3 Uzależniłam się od zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach przepiekny, ale ja lubie intensywniejsze aromaty

      Usuń
  12. Kurczę ty szczęściaro! Mi do DM nie dane jest wejść niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiadomo gdzie Cie los poniesie, moze wlasnie do DM-u :D

      Usuń
  13. Szkoda, że miałam na zakupy w DM niecałe 3min, z zapłaceniem włącznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mialam troszke wiecej czasu, ale miny wspoltowarzyszek wyprawy i ciezar siat skutecznie mnie ostudzil przed wykupieniem calego asortymnetu:D

      Usuń
  14. Kurcze, chciałabym w końcu wypróbować kosmetyki Balei... ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic z tych rzeczy, ale chętnie bym je wypróbowała :) Szczególnie ten krem do rąk - pewnie pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam tych kosmetyków. :D
    Widze, że uwielbiasz kosmetyki, więc zapraszam na konkurs na mój blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię żele pod prysznic Balea, tak jak i kremy do rąk :) z kolei z Alverde nic jeszcze nie miałam niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  18. W zeszłym roku spędziłam trochę czasu w Niemczech i mieszkałam u osoby, która miała dużo pachnących żeli Balei. Ale to była rozpusta! Codziennie inny żelik sobie testowałam i cała łazienka pachniała. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, tez bym ntak chciala.) ja aktualnie rozpieszczam sie jagodowym zelikiem:D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty