Essence Oktoberfest - mała zdobycz dla Was:)

Witam Was moje piękne!
Jestem już w domu i mam nadzieję, że szybko wrócę do regularnego blogowania:)


Dziś przychodzę do Was z uroczym pudełkiem od Essence. W Polsce prawdopodobnie nie ma tej limitki, więc mam nadzieję, że znajdą się chętne do udziału w zabawie.

Przywiozłam dla jednej z Was eyeshadow & lipgloss set
02 mogst mi?


Aby zdobyć to pudełko wystarczy być publicznym obserwatorem mojego bloga i wyrazić swoją chęć udziału w zabawie;)

 Jeśli macie ochotę możecie wspomnieć o rozdaniu na swoim blogu lub FB.
 Koniecznie dajcie znać jeśli to zrobicie;)

Zwycięzce wybiorę ja, bo podobno maszyną nie można losować. Nie napiszę czym będę się kierować, ale wiedzcie, że będzie to bardzo uczciwy wybór;)

Zgłoszenia przyjmuje przez dwa tygodnie (do 27.10.2013)
Wysyłam tylko do Polski.

Serdecznie zapraszam i życzę powodzenia:)

Komentarze

  1. z przyjemnością przygarnę :DD w Polsce jej nie widziałam niestety..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziak :) zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się. Życzę powodzenia innym! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Bardzo lubię wszystkie limitowanki z essence :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. Czerwony błyszczyk bardzo mi się przyda bo wszyscy mi mówią że dobrze w takim kolorze wyglądam, a akurat te kolorki cieni mi przypadły do gustu. Szkoda że nie dorzuciłaś do tego jakiegoś lakierku bo strasznie ładne kolory są w tej limitce. Cieszę się że w końcu wróciłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale w moim Rossku zastałam tylko ten set i pokruszony róz;/
      ;*

      Usuń
  6. Czerwony błyszczyk i brązowy cień, coś dla mnie :) zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudny <3 Z chęcią przygarnę i przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Udostępniłam na FB :)
    https://www.facebook.com/swiat.kasi/posts/250478851765787

    OdpowiedzUsuń
  9. Co roku tak jest, że limitowana edycja na Oktoberfest jest u nas niedostępna...
    Chętnie się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się! Limitki Essence są ostatnio słabe, ale Oktoberfest bardzo przypadła mi do gustu, dlatego żałuję, że nie ma i nie będzie jej w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna limitowanka w uroczym opakowaniu:) Zajrzyj też do mnie na mój blogowy konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja chce też! Kolory takie moje! :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się! Piękne opakowanie, szkoda, że ta limitka u nas nie będzie dostępna :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna nagroda, również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :D
    Czerwony błyszczyk jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. koniec, wyniki postaram się podac jutro;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty