Hurtownia Awanti - zapraszam do wspólnego zamówienia

Po udanych zamówieniach w hurtowni Katherine przyszedł czas na hurtownie odzieżową
Hurtownia realizuje zamówienia od 20 sztuk w górę. Ja na chwile obecną widzę tam dla siebie kilka sztuk odziezy. Mam nadzieję, że uda nam się dobić do minimalnej 20.

24,60zł
Na stronie podane są ceny netto. Mam dla Was stronę z kalkulatorem przeliczającym podatek
Dla odzieży Vat wynosi 23%

27,06zł
Zasady:

1.
Wszystkie chętne (zdecydowane na 100%) proszę o kontakt na maila anitabre@op.pl z następującymi informacjami:
- nazwa kolekcji (damska lub męska - możemy spróbować też z kolekcją męską)
 - numer katalogowy (pod zdjęciem)
 - ilość sztuk lub pakietów/rozmiarówek, ewentualnie rozmiary jakie Was interesują (np nr: 126 - 1s,2m)
- link oraz krótki opis danej rzeczy (np. bordowa bluza z ćwiekami, to mi pomoże przy późniejszym pakowaniu)
  - dane do wysyłki do Was

2. Chciałabym wpłatę pieniędzy przed dokonaniem zamówienia, ponieważ chce wyeliminować ewentualne nieporozumienia - tzn. nie chce po prostu zostać z zamówionymi przez kogoś ciuszkami

 Zamówienia zbieram przez cały weekend. W grę wchodzi tylko przelew internetowy, gdyż zamówienie chce złożyć już w poniedziałek (21.10), także przelewy musicie zrobić najpóźniej w niedziele.

12,30zł
Niestety, ale ubrania szybko znikają, wiec jest duże prawdopodobieństwo, że zamówienie przyjdzie do mnie niekompletne;/ Wtedy oczywiście będę robić zwroty.

Nie wiem dokładnie ile wyniesie przesyłka do Was. Prosiłabym o kwotę 11,50zł za paczkę ekonomiczną, jeśli uda mi się zmieścić pojedyncze rzeczy w kopertę wtedy zrobię zwrot. 
Do całkowitej sumy należy doliczyć koszt wysyłki do mnie - 20zł podzielimy na liczbę osób składających zamówienie.

Czekam na Wasze maile;)

Komentarze

  1. Czy na tej stronie podawane są gdzieś rozmiary odzieży w cm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre ubrania są wystawione na Allegro i tam są podane wymiary w cm
      http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9741959

      Usuń
  2. o, jak będę miała trochę więcej czasu to przejrzę dokładniej co tam mają i pewnie do Ciebie napisze:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty