ShinyBox Think Pink - Październik 2013

 Dzisiaj pokaże Wam zawartość jeszcze gorącego, prosto od kuriera pudełka


Październikowe pudełko zaskakuje przede wszystkim swoim odmiennym wyglądem. Róż i czerń to ciekawe zestawienie. Po drugie Shiny w tym miesiącu postawił na szerzenie informacji o walce z rakiem piersi. To się bardzo chwali. Karteczka o tym jak samej badać swoje piersi na pewno mi się przyda! 

 kupony promocyjne 10% na zakupy na mineralnie i na pudełko ShinyBox
A tak prezentuje się kosmetyczna zawartość pudełka:)


ORGANIQUE HOT&SPICY Płyn do kąpieli 
Aromatyczny płyn do kąpieli o zapachu soczystych pomarańczy, odrobiny ostrego chili i korzennych przypraw.
Cena rynkowa 21,90zł/125ml
125ml

THE BODY SHOP Maska do twarzy Intensywnie nawilżająca maseczka do każdego rodzaju cery.
 Cena rynkowa 10,00zł/6ml
6ml

SYIS Płatki pod oczy Płatki pod oczy z efektem botoxu likwidujące zmarszczki mimiczne.
  Cena rynkowa 26,00zł/10pak.
1pak.

SECHE VITE TOP COAT Odżywka do paznokci 
Szybkoschnący lakier ochronny o specjalnie opracowanej formule, która przenika przez wszystkie warstwy manikiuru.
  Cena rynkowa 34,00zł/14ml
3,6ml

GOLDWELL Balsam do włosów Bestseller światowej klasy, balsam regenerujący włosy do 100% w 60 sekund.
   Cena rynkowa 64,00zł/200ml
50ml

FULL OF FASHION Bransoletki 
Koronkowe bransoletki, które w krótkim czasie szturmem podbiły świat. Uwielbiane również przez gwiazdy. 
  Cena rynkowa 30,00zł/2szt.
2szt.

PREZENT marki FLOSLEK Szampon dermatologiczny nowej generacji serii ELESTABion T.
2x8ml


Mnie osobiście najbardziej ucieszył Seche Vite. Już dawno chciałam go wypróbowac. Mam nadzieje, że będzie lepszy od moich dotychczasowych top coat'ów. Zaraz później moją uwagę przykuł balsam do włosów Goldwell (lubię dbać o moje włosy) oraz płatki pod oczy Syis (zobaczymy co to za cudo). Miło też, że znalazłam produkt od The Body Shop, nie często mam okazje używać produktów tej firmy. Organique bardzo lubię wiec chętnie wypróbuję kolejne pachnidełko:)

Co do bransoletek to mam mieszane uczucia. Wolałabym trafić inny zestaw kolorystyczny. No ale zobaczymy jak mi się je będzie nosić;D

Podoba Wam się październikowy ShinyBox?
Mi bardzo;)

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się zawartość tego pudełka i aż żałuję, że sobie w tym miesiącu nie zamówiłam, tym bardziej, że już są wyprzedane :( jestem strasznie ciekawa Twojej opinii na temat płynu do kąpieli z Organiqe, mnie wydaje się, że to produkt idealny na tą jesienno-zimową porę. To właśnie w tym okresie najczęście wybieram kosmetyki o takim korzennym zapachu.
    Obserwuję i pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdziłam i pudelka są jeszcze dostępne;)
      a zapach płynu, tak jak piszesz jest idealny na tę porę roku;) na pewno dam znać jak się u mnie spisuje:)
      pozdrawiam:*

      Usuń
    2. A ja dostałam na maila wiadomość, że październikowe Shiny wyprzedane.. muszę sprawdzić na stronie czy da się jeszcze zamówić, bo jak tak to chyba to zrobię ;)

      Usuń
    3. byłam na stronce i widziałam, że jeszcze jest październikowy, ale najlepiej sama sprawdź:)

      Usuń
  2. podobał mi się shinybox w tym miesiącu :) oprócz tych śmiesznych bransoletek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, nie są takie złe, zawsze można je komuś podarować;)

      Usuń
  3. ja mam czarno-różowe bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to czekam w takim razie na recenzję :)) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty