Wibo WOW Sand Effect matowego piasku nr 4

Utrzymujący się trend piaskowych lakierów do paznokci sprawił, że marka WIBO wprowadziła do swojej oferty również lakier z efektem matowego piasku.

Pojemność: 8,5ml
Cena: 7zł
Sklep: Rossmann


Zaczęłam od matu, bo jakoś nie wyobrażałam sobie tego efektu;D Według mnie jest to delikatniejsza wersja piasków, dla osób które nie lubią szaleć z paznokciami.


Zalety:
- łatwa aplikacja
- krycie już po jednej warstwie!
- szybko schnie
- trwałość (aktualnie trzeci dzień)
- zmywanie w normie
- łatwa dostępność
- przystępna cena

Wady:
- faktura piasku lekko zaczepia, np o wacik do demakijażu, następnym razem spróbuje pokryć ją jakimś topem


Nie miałam przez chwile aparatu i dlatego zdjęcia robiłam dopiero dzisiaj.


Efekt ciekawy, chociaż dla mnie troszkę za spokojny. Dlatego teraz chętnie sięgnę po brokatowce:)))

A Wam podoba się matowy piasek?

Komentarze

  1. Wygląda bardzo fajnie, tylko ciekawe, czy top nie zepsuje piaskowego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też się nad tym zastanawiam;/ przy brokatowych piaskach nosiłam top, ale tam głównie brokat robił robote, a tu tylko te lakierowe grudki, które mogą się rozpuścić;/

      Usuń
    2. Top pewnie zasłoni cały piaskowy efekt, który tutaj widzę jest dosyć delikatny. Kolor za to bardzo im się udał :)

      Usuń
    3. szkoda;/ samo zaczepianie nie jest aż tak częste, ale zdarza się;/

      Usuń
    4. Chyba, żeby użyć matowego topa, może efekt zostanie, a nie będzie haczyć? W sumie warto spróbować, choćby na jednym paznokciu przed samym zmyciem :)

      Usuń
    5. dobry pomysł z tym matowym topem:) dzisiaj będę zmywać, także spróbuje matowym i normalnym topem;)

      Usuń
  2. Mój WiboBox dotrze do mnie dzisiaj i już czekam na brokatowe piaski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi się w nim podoba, ja polubiłam te brokatowe piaski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. coś nie mogę się do tego efektu przekonać. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Śiwetny efekt:) Ale mąż by mnie zastrzelił jakby zobaczył kolejny lakier;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buteleczkę łatwo schować, ale pomalowane pazurki już trudniej ;D

      Usuń
  6. Ciekawy efekt, ale chyba wolę bardziej ten niebieski z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny daje efekt, ale delikatny, bardziej kojarzy mi się z takim zamszowym wykończeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak patrze na zdjęcie to też mi się tak kojarzy:) ale na żywo już nie;p

      Usuń
  8. jakoś nie do końca mi się podoba, wygląda, ja by miał odgnioty z pościeli ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, zabiłaś mnie tymi odgniotami;D

      Usuń
    2. Kiedyś jakiś lakier okropnie mi się odgniótł i właśnie wyglądał jak piaskowy :D Efekt o dziwo bardzo fajny :P

      Usuń
    3. hehe, to mamy alternatywę dla piaskowych lakierów;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty