Migdałowe masło do ciała | The Body Shop

Intensywnie nawilżające masło do ciała przeznaczone jest dla skóry normalnej i suchej. Zawiera regenerujący i wygładzający olejek ze słodkich migdałów oraz intensywnie nawilżające masło kakaowe i masło shea.

Pojemność: 200ml
Cena: 65zł, w promocji często 35zł
Sklep: The Body Shop, Allegro


Miesiąc luty to ostatni dzwonek na zużycie kosmetyków o słodkich i otulających zapachach. Za chwilę na pewno przyjdzie mi ochota na coś bardziej orzeźwiającego:)))

Migdałowe masło to moje drugie mazidło do ciała od TBS. Tym razem jestem bardziej zadowolona, chociaż sam zapach jak dla mnie jest mało intensywny i bardziej podoba mi się dopiero po rozsmarowaniu niż w opakowaniu. Mało w nim prawdziwego migdała, ale i tak go lubię.


Zalety:
- ładne i wygodne opakowanie
- przyjemny i słodki zapach
- dobrze nawilża
- nie podrażnia
- przyjemna aplikacja
- dosyć szybko się wchłania

Wady:
- cena
- dostępność
- średnia wydajność


Podsumowując masło jest przyjemne i chętnie wypróbowałabym jakąś owocową wersje, ale cena i zapasy w szafce skutecznie mnie powstrzymują przed zakupem kolejnego mazidła. Kosmetyki TBS kuszą, ale wg mnie ceny regularne są za wysokie! 

A Wy znacie masła do ciała od TBS? Jaką wersje miałyście, jaką polecacie?

20 komentarzy :

  1. Miałam jedno masełko tej marki, dawno temu, ale jego zapach mi nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ochotę wypróbować truskawkę albo melona;)))

      Usuń
  2. Osobiście masła od TBS uwielbiam, migdałowe należy do moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znam tylko dwie wersje, wiec w sumie to migdałowe tez jest moim ulubieńcem wśród maseł TBS:)))

      Usuń
  3. Musi pachnieć cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, przyjemnie pachnie, ale gdyby był intensywniejszy to by było jeszcze lepiej;)))

      Usuń
  4. nigdy nie miałam nic z tej marki, pewnie musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje pierwsze masło wygrałam w konkursie:)

      Usuń
  5. lubię masłą TBS, ale te orzechowe zapachy nie do końca mi pasują - uwielbiam za to malinę, teraz mam całkiem przyjemną jagodę i miód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o malinką też bym nie pogardziła;D

      Usuń
  6. Cena zabójcza! Widziałam je, ale jakoś specjalnie mnie nie skusiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kuszą od zawsze te ich maselka;)

      Usuń
  7. Koleżanka upolowała dla mnie 2 w UK za 3,50 funta/szt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezła promocja;) a jakie zapachy ?

      Usuń
  8. Ja teraz używam wersję z masłem kakaowym, też spieszę się z użyciem bo u nas już prawie wiosna :) W zapasie mam papaję, pójdzie w ruch jak tylko zrobi się cieplej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o papaja mogłaby mnie zainteresować;)))

      Usuń
  9. Mnie niestety ceny tych kosmetyków nie pasują. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym wypróbować ale po promocyjnej cenie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*