Bioliq Krem intensywnie odbudowujacy na noc 35+

Podstawą kremu jest olejek z orzeszków makadamia (Macadamia integrifolia), który intensywnie odżywia i nawilża skórę. Dzięki, wysokiej zawartości kwasu palmitooleinowego doskonale się wchłania, umożliwiając dogłębne wzmocnienie i regenerację skóry nocą.
Dodatkowo zwarte w kremie alkyloamidy pobudzają działanie fibroblastów, wyraźnie wygładzają zmarszczki mimiczne oraz poprawiają kondycję skóry, przywracając jej sprężystość i elastyczność. Cera o poranku jest gładka, wypoczęta i pełna blasku.

Pojemność: 50ml
Cena: 11-13zł
Sklep: Apteka


Kolejny krem, który potwierdza moją nową teorię na temat przedziału wiekowego na opakowaniu. A dokładnie przedziały wiekowe dla mnie nie istnieją! Gdy będę miała 35 lat ten krem na pewno będzie dla mnie za słaby;/ Aktualnie mi pasuje, ale myślę, że najlepiej sprawdzi się u mnie latem. Jego dużą zaletą jest nawilżenie i szybkie wchłanianie do całkowitego matu. Przy pierwszych aplikacjach widziałam sporą różnice w wyglądzie cery. Teraz uważam, że jest poprawny, ale brak tego efektu wow. Nie wiem czy cera mi się przyzwyczaiła czy może potrzebuje jakiś innych składników odżywczych?


Zalety:
- nawilżenie na dobrym poziomie
- odżywia
- nie natłuszcza, nie zwiększa błysku 
(to jest dla mnie ważne gdy chce nałożyć krem wczesnym wieczorem i nie straszyć domowników)
- szybko się wchłania
- nie zapycha
- przyjemnie pachnie
- niska cena
- wydajność w normie
 -wygodne opakowanie

Wady:
- słabo wygładza
- na zimę może być jednak za lekki


Aktualnie krem jest na wykończeniu, ale zostawię go sobie u Lubego, żeby się wieczorem przy nim nie błyszczeć jak choinka;d


Myślę, że jeśli spośród aktualnych zapasów nie znajdę godnego następstwa to pewnie latem wrócę do niego, albo może wypróbuje jeszcze wyższy przedział wiekowy?

Dajcie znać co myślicie o kosmetykach Bioliq i o przedziałach wiekowych na kremach do twarzy?

Komentarze

  1. Nic z tej firmy jeszcze nie miałam :) A na przedziały wiekowe za bardzo uwagi nie zwracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś niestety patrzyłam i teraz nadrabiam zaległości;d

      Usuń
  2. Myślę, że przedziały wiekowe na kremach są orientacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda. Przedziały wiekowe w kremach są orientacyjne i dobiera się dany kosmetyk do rodzaju i kondycji skóry. Oczywiście 20 latka nie kupi sobie kremu dla pani +70, ale w takich kosmetykach nie ma nic co może zaszkodzić młodszej skórze. Słyszałam też opinie, że jak się używa kremów nie do swojego przedziału wiekowego to się ´´rozleniwia ´´skórę nie zgadzam się, ale też nie przesadzam i nie kupuję kremów +40, bo mam na nie jeszcze czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kiedyś właśnie tak słyszałam, ze cera się rozleniwia i strasznie bałam się używać kremów z wyższego przedziału wiekowego;/

      Usuń
    2. Nie ma się czego bać :) Taki krem napewno krzywdy nie zrobi. Sama mam kilka kremów + 35 i na cerę nie narzekam :)

      Usuń
  4. Mam z tej serii krem pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam serum z tej firmy ... nie polecambo nie robił nic ... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam na nie ochotę, ale coś czuje, ze dla mnie było by za słabe;/

      Usuń
  6. chętnie bym go spróbowała, z kremu pod oczy jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic Bioliq.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty