Dusch Das Słoneczne Mango Żel pod prysznic

Żel pod prysznic z niemieckiego Rossmanna. Chociaż z tego co pamiętam dostępny jest też w marketach. Często widziałam go w promocji trzy w cenie dwóch. Ja nie mogłam się oprzeć wersji Sunny Mango. 


Nie pamiętam ile za niego zapłaciłam, ale coś około 1 euro za 250ml. U nas można kupić za 5-6zł.
Żel jest wyposażony w ciekawy system wewnątrz korka, który nie pozwala wylać się płynowi bez uprzedniego naciśnięcia butelki. Dzięki temu można odłożyć butelkę bez jej zamykania. Mi się to przydaje;)


No i to co najważniejsze w tym żelu to zapach! Słoneczne mango, które rozchmurzy każdy ponury dzień. Doda energii i przy okazji dobrze nas wymyje;) A i piany nam też nie zabraknie. 


Uważam, że te żele to niezła konkurencja dla Balei:)
Z tego co pamiętam to są one dostępne w przeróżnych wersjach zapachowych. Nie zwróciłam tylko uwagi czy wśród nich są też jakieś limitki?

Znacie żele Dusch Das?

Komentarze

  1. Chyba się skuszę jak będę mieć okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam żadnego żelu z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest mój drugi żel tej firmy, ale o tym samym zapachu ;)

      Usuń
  3. Hm nie widziałam wcześniej tych produktów ;) Ale zapach bym chciała sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętaj je z lat 90. Naprawdę dobra jakość, wspaniałe zapachy...
    Aż mi się sentymentalnie zrobiło:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to aż tak "stare" są te żele?

      Usuń
    2. Pewnie:) O dziwo ostatnio widziałam chyba 3-4 sztuki w osiedlowym sklepiku:)
      Pamiętam, że u naszych zachodnich sąsiadów cieszyły się sporą popularnością.

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze żelu z tej firmy, ale zapach mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kilka, ale szału jakoś nie robiły. W sumie bym jednak spróbowała ten zapach, ale po Twoim opisie, bo za mango średnio przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat znam tylko tą jedną wersje, a owocki u mnie zawsze zbierają duże noty;)))

      Usuń
  7. uwielbiam wszystko co ma zapach mango!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta blokada antyprzeciekowa :D Wariant o zapachu mango brzmi całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty