Kosmetyki azjatyckie z eBaya

Wreszcie przestałam się bać PayPala i eBaya. Założenie kont jest bardzo łatwe i w języku polskim, więc wszystko można sobie na spokojnie przeczytać.


Moim głównym celem były skarpetki złuszczające do stóp. Już dawno chciałam je wypróbować, ale powstrzymywała mnie wysoka cena. Teraz można je dostać sporo taniej.


Wybrałam skarpetki Holika Holika za 20zł już z wysyłką. Czekałam na nie około 10 dni.

Przez pomyłkę zamówiłam też skarpetki nawilżające, ale w sumie też z chęcią je przetestuje;)
Na te skarpetki czekałam krócej - 8 dni.
 

Dodatkowo kliknęłam zestaw 10 próbek bb kremu Missha M Signature Wrinkle Filler BB Cream SPF37 w jaśniejszym odcieniu 21.
Po pierwszych testach jestem na tyle zadowolona, że zastanawiam się nad pełnowymiarowym opakowaniem;)


Do każdego zamówienia otrzymałam po dwie próbki:) Kompletnie nie mam pojęcia co to za kosmetyki;/


Jestem bardzo zadowolona z zakupów i na pewno będą kolejne.
Może mi polecicie jakiś ciekawy azjatycki kosmetyk?

Komentarze

  1. Jestem ciekawa jak spiszą się te skarpetki złuszczające. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ogromną chęć coś kiedyś zamówić, ale tak jak Ty miałaś tak jak mam do tej pory ogromne obawy :D Mogłabyś podać sprzedawcę u którego zamówiłaś próbki BB od Missha ? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś już wiem, ze niepotrzebnie się obawiałam;) a sprzedawca od Misshy to beautynetkorea

      Usuń
  3. Ja jestem na etapie założenia konta na Ebay-u:) Muszę w końcu na coś się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię klikać kosmetyki na eBay :-) Tak jak Ty zamówiłam tam tanie skarpetki złuszczające. Fajna alternatywa, a też działają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje pierwsze skarpetki więc nie wiem czego się spodziewać, ale liczę na gładkie stopy:)

      Usuń
    2. Dokładnie, opłaca się :)

      Usuń
  5. Jeśli jeszcze nie kupowałaś w tym sklepie to koniecznie zajrzyj na shopunt.com Niestety do mnie już nie wysyłają, ale robię przesyłkę do Polski. Świetne kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie zaciekawił podkład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie użyłam go dwa razy i jestem bardzo zadowolona z koloru i lekkiego wygładzenia;)

      Usuń
  7. Kiedyś miałam taki złuszczający do stóp i efekt chwilowy był świetny :) Co do próbek to też całkiem niedawno kupowałam na ebayu i dostałam próbki, jednak nie koniecznie mi pasujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę sprawdzić te skarpetki na własnych stopach;)

      Usuń
  8. też ostatnio zamówiłam skarpeteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpetki złuszczające mogą być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zaczęłam od kupna próbek BB MIssha i kupiłam od razu pełnowymiarowe opakowanie. Tylko ja mam odcień 23. Jak skarpety się sprawdzą to daj znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie zapasy pewnie też bym go już kliknęła, a tak to chyba się jeszcze chwilę wstrzymam

      Usuń
  11. Uwielbiam ebay, jest tam tyle dziwnych, a jednocześnie przydatnych rzeczy :) Tylko listonosz dziwnie się na mnie patrzy jak non stop przychodzą paczki ze ajatyckimi znaczkami na kopercie :P

    Ps. U jakiego sprzedawcy kupowałaś te skarpetki? :) Chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie efekty skarpetek złuszczających :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty