Lutowy ShinyBox i mój ranking kosmetyków

Lutowe pudełko ShinyBox było pudełkiem Walentynkowym, które miało pobudzać zmysły oraz podkreślać naturalne piękno. 


5.
JOKO
Maskara Queen Size - produkt pełnowymiarowy
26zł/szt.

Jeszcze go nie używałam;/ Aktualnie mam trzy otwarte tusze, wiec ten z Joko musi poczekać.


4.
BIELENDA
Multifunkcyjny krem CC 10w1 - produkt pełnowymiarowy
25zł/175ml

Użyłam go tylko na dekolt i muszę przyznać, że spodobał mi się efekt. Drobinki są bardzo małe i delikatnie połyskują. Już nie mogę się doczekać kiedy wypróbuje go na nogi;)


3.
GOLDWELL
Spray do włosów Big Finisch - miniaturka 50ml
50zł/300ml

Lakier jest w porządku, ale nie zachwycił mnie tak jak nabłyszczacz. Dzięki małej pojemności przyda mi się w podroży:)


2.
WHITE FLOWER'S EXPERINCE
Trzy rodzaje maseczki błotnej - produkt pełnowymiarowy
19zł/zestaw

Użyłam na razie dwóch: anti-age i do skóry z problemami. O dziwo lepiej byłam zadowolona z tej drugiej. Miałam wrażenie, że to ona jest anti-age. Skóra po niej była napięta i wypoczęta. Niestety bardzo krótko ją trzymałam na twarzy bo lekko szczypała.


1.
AROMATHERAPYBAR
Olejek do masażu i kąpieli - produkt pełnowymiarowy
18zł/30ml

Akurat na ten produkt miałam ogromne zapotrzebowanie. Wszystkie olejki mi się pokończyły, więc ten był dla mnie wybawieniem. Bardzo przyjemnie i orzeźwiająco pachnie. Mógłby być bardziej intensywny. Jako osoba masowana czuje go bardzo dobrze, ale gdy to ja jestem masażystką to już zapach jest za słaby. Morał z tego taki, że lepiej być masowaną;D


W przyszłym tygodniu rozpocznie się wysyłka marcowego ShinyBoxa The Style Experience by Domodi.pl. Podobno cała edycja już została wyprzedana!

Dajcie znać który kosmetyk Wy byście umieściły na pierwszym miejscu?

10 komentarzy :

  1. ShinyBoxa The Style Experience ciekawi mnie i to bardzo. :) Też wolałabym bardziej intensywne zapach tego olejku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już sama nazwa jest bardzo tajemnicza ;)

      Usuń
  2. Niezła zawartość, ten olejek do kąpieli mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie przyszło mi do głowy, żeby użyć go do kąpieli:)))

      Usuń
  3. Właśnie tego olejku byłam najbardziej ciekawa. Moja nuta zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to jeszcze zapomniałam napisać, że się ładnie wchłania i się nie klei:)

      Usuń
  4. Ciekawy ten box ;) mnie ciekawi kremik CC Bielenda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pierwszy rzut oka przeraził mnie jego kolor, ale po rozsmarowaniu jest ok;)

      Usuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*