Moja gromadka mini szamponów Batiste + fajna promocja

Suchy szampon zawsze mam pod ręka. Nie używam go regularnie, ale są dni gdy nie mogę się bez niego obejść;) Jeszcze do niedawna w mojej kolekcji miałam tylko jeden mini szampon Batiste (Cherry), a dziś mam już kolorową gromadkę;)


A wszystko za sprawą ciekawej promocji!
Przy dowolnych zakupach w sklepie http://perelki.eu/ otrzymujemy 20% rabatu. 
Jako, że mam jeszcze spory zapas pełnowymiarowych szamponów postanowiłam przygarnąć kilka maleństw.


Ten zestaw chodził za mną już od jakiegoś czasu. 

 Mamba szybko przechodzi od lekkich nut grejpfruta, limonki oraz czarnej porzeczki w zmysłowe połączenie jaśminu, róży, jabłka, maliny i paczuli, które następnie łącza się w smacznej harmonii z bazowymi nutami piżma, wanilii i karmelu. Nazwa i opakowanie nawiązują do jadowitych afrykańskich węzy. Bądź elegancka i niebezpieczna - czy już wiesz, kto dzisiaj będzie Twoja ofiara?

Lekka i ciepła, pachnąca rosą pory deszczowej, Savanna wchodzi świeżym otwarciem cytrusowym, do którego dołączają kwiatowe nuty konwalii oraz róży dopełnione ciepłym drzewem sandałowym i piżmem. Jeśli zamierzasz dziś być tajemnicza i niedostępna jak płochliwa zebra, do której nawiązuje opakowanie Savanny, już wiesz jaki zapach będzie Twoim sprzymierzeńcem.

Odkryj dzikość serca z Batiste Wild. Nie dla nieśmiałych - Wild, zapach "z pazurem", drapieżny i elegancki - przyciąga zmysłowym połączeniem kakao, wanilii i piżma z drzewnymi i kwiatowymi nutami. Z orientalna, zadziorna nuta - dla kobiet, które ufają swoim instynktom i wiedza, czego chcą.

Cena regularna za zestaw 19,99zł


Jeśli rabat 20% to za mało to uwaga do każdych zakupów otrzymujemy wybrany Batiste 50 ml GRATIS


 Ja skusiłam się na Blush, który uwodzi zapachem hibiskusa, pomarańczy, frezji, tuberozy, peonii, lilii, piżma i wetiweru doprawionymi odrobiną świeżych, zielonych nut.

Aby otrzymać kod promocyjny, należy się zapisać na newsletter na stronie http://batiste.pl./ A potem wystarczy zrobić dowolne zakupy i pamiętać, żeby zarejestrować się w sklepie (to jest konieczne, żeby zadziałał kod) i wybrać sobie bonusowy szampon 50 ml.

Promocja ważna jest do 30 marca!


Ciekawa jestem czy też się skusicie?

22 komentarze :

  1. Fajna gromadka, na pewno kiedyś ją wypróbuję, ale obecnie jestem spłukana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj znam ten ból;/ no, ale szampony nie zając, zdążysz jeszcze je wypróbować;)

      Usuń
  2. 3 ostatnie mam, super jest ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, sama bym chętnie kupiła ale na razie mój portfel płacze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja planuję kupić któryś szampon, ale to jak zużyję Isanę. Zestaw bardzo fajna sprawa, bo można wypróbować kilka opcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o poznanie nowych zapachów mi chodziło oraz o zabieranie ich ze sobą w podróż;)

      Usuń
  5. Widziałam ten zestaw do kupienia u Lady Makeup, ale niezbyt się opłacało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego warto skorzystać z promocji;)

      Usuń
  6. Ja jednak nie, bo nie lubię suchych szamponów i moje włosy niedobrze na nie reagują

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne:D moze soe skusze, bo moj duzy sie konczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to akurat idealna promocja dla Ciebie:)

      Usuń
  8. Uwielbiam Batiste. Piękne maluchy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten cherry mnie ciekawi. Puki co żadnego nie miałam, ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cherry to na razie mój największy ulubieniec;)

      Usuń
  10. ale to urocze :)
    miałam już kilka rodzajów, lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam ten suchy szampon blish

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*