Moja gromadka mini szamponów Batiste + fajna promocja

Suchy szampon zawsze mam pod ręka. Nie używam go regularnie, ale są dni gdy nie mogę się bez niego obejść;) Jeszcze do niedawna w mojej kolekcji miałam tylko jeden mini szampon Batiste (Cherry), a dziś mam już kolorową gromadkę;)


A wszystko za sprawą ciekawej promocji!
Przy dowolnych zakupach w sklepie http://perelki.eu/ otrzymujemy 20% rabatu. 
Jako, że mam jeszcze spory zapas pełnowymiarowych szamponów postanowiłam przygarnąć kilka maleństw.


Ten zestaw chodził za mną już od jakiegoś czasu. 

 Mamba szybko przechodzi od lekkich nut grejpfruta, limonki oraz czarnej porzeczki w zmysłowe połączenie jaśminu, róży, jabłka, maliny i paczuli, które następnie łącza się w smacznej harmonii z bazowymi nutami piżma, wanilii i karmelu. Nazwa i opakowanie nawiązują do jadowitych afrykańskich węzy. Bądź elegancka i niebezpieczna - czy już wiesz, kto dzisiaj będzie Twoja ofiara?

Lekka i ciepła, pachnąca rosą pory deszczowej, Savanna wchodzi świeżym otwarciem cytrusowym, do którego dołączają kwiatowe nuty konwalii oraz róży dopełnione ciepłym drzewem sandałowym i piżmem. Jeśli zamierzasz dziś być tajemnicza i niedostępna jak płochliwa zebra, do której nawiązuje opakowanie Savanny, już wiesz jaki zapach będzie Twoim sprzymierzeńcem.

Odkryj dzikość serca z Batiste Wild. Nie dla nieśmiałych - Wild, zapach "z pazurem", drapieżny i elegancki - przyciąga zmysłowym połączeniem kakao, wanilii i piżma z drzewnymi i kwiatowymi nutami. Z orientalna, zadziorna nuta - dla kobiet, które ufają swoim instynktom i wiedza, czego chcą.

Cena regularna za zestaw 19,99zł


Jeśli rabat 20% to za mało to uwaga do każdych zakupów otrzymujemy wybrany Batiste 50 ml GRATIS


 Ja skusiłam się na Blush, który uwodzi zapachem hibiskusa, pomarańczy, frezji, tuberozy, peonii, lilii, piżma i wetiweru doprawionymi odrobiną świeżych, zielonych nut.

Aby otrzymać kod promocyjny, należy się zapisać na newsletter na stronie http://batiste.pl./ A potem wystarczy zrobić dowolne zakupy i pamiętać, żeby zarejestrować się w sklepie (to jest konieczne, żeby zadziałał kod) i wybrać sobie bonusowy szampon 50 ml.

Promocja ważna jest do 30 marca!


Ciekawa jestem czy też się skusicie?

Komentarze

  1. Fajna gromadka, na pewno kiedyś ją wypróbuję, ale obecnie jestem spłukana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj znam ten ból;/ no, ale szampony nie zając, zdążysz jeszcze je wypróbować;)

      Usuń
  2. 3 ostatnie mam, super jest ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, sama bym chętnie kupiła ale na razie mój portfel płacze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja planuję kupić któryś szampon, ale to jak zużyję Isanę. Zestaw bardzo fajna sprawa, bo można wypróbować kilka opcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie o poznanie nowych zapachów mi chodziło oraz o zabieranie ich ze sobą w podróż;)

      Usuń
  5. Widziałam ten zestaw do kupienia u Lady Makeup, ale niezbyt się opłacało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak nie, bo nie lubię suchych szamponów i moje włosy niedobrze na nie reagują

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne:D moze soe skusze, bo moj duzy sie konczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Batiste. Piękne maluchy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten cherry mnie ciekawi. Puki co żadnego nie miałam, ale muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale to urocze :)
    miałam już kilka rodzajów, lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam ten suchy szampon blish

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty