Moje nowe kredki i pierwsza koralikowa bransoletka od Goti

Szukając mojej ukochanej kredki z Essence, znalazłam sprzedawce na Allegro, który nie dość, że miał moją kredkę za 1,99zł (niestety tylko jedna sztukę) to jeszcze kilka innych kolorowych kresek po równie niskiej cenie;)


W moje łapki wpadły:
- Essence Ready For Boarding 2in1 Kajal Pencil nr 01 destination sunshine
-   Essence Ready For Boarding 2in1 Kajal Pencil nr 02 via airmail! - mój ulubieniec!
- Essence Long Lasting Eye Pencil nr 14 think khaki!
- Catrice Precision Eye Pencil nr 040 Rolling Like A Stone 

Jestem bardzo pozytywnie pozaskończona kredką Catrice. Jest super miękka i mocno kryjąca. Mam nadzieję, że okaże się też trwała!

Pierwsze swatche


Na koniec pochwalę się moją pierwszą koralikową bransoletką z Goti.
Kosztowała 35zł, ja dodatkowo skorzystałam z promocji na darmową przesyłkę;)


Na pierwszy rzut oka jakość bransoletki jest bardzo dobra. Mam tylko nadzieję, że metalowe serduszko nie zmieni swojego wyglądu podczas noszenia;/ No i druga sprawa żyłka wydaje mi się bardzo delikatna. Mam małe obawy czy aby jest wytrzymała?


Mam jeszcze ochotę na drugą bransoletkę z zawieszką z pieskiem. Jak myślicie jaki kolor koralików będzie najlepiej pasował do tej ciemnej mięty?

Komentarze

  1. ta czarna kredka faktycznie wygląda super :) zielone cudo nie w moim guście, ale za to zegarek pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bransoletka, taka idealna na wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Beżowo-niebieską kredkę mam i nałogowo używam :) Bransoletki Goti są świetne, mam jedną, często noszę i stwierdzam, że jest wytrzymała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz jaka okazja Ci się trafiła , chciałaś jedną kupiłaś , aż kilka ;)) . Mam nadzieję,że okazje się trwała i będziesz nadal zadowolona ;P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredki za 1,99zł - niezła okazja :)
    A bransoletka mi się bardzo podoba, według mnie będzie do niej pasowała druga - biała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się wydaje, że druga powinna być bardziej stonowana;)

      Usuń
  6. Niebieski kolor jest boski!
    Do tej zielonej bransoletki może fioletową lub beżową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna ma intensywny kolor, zapowiada się ciekawie :) Piękna bransoletka i zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne intensywne kredki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory kredek, a bransoletki to ja uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty