Nowy cukrowy peeling od Farmony

Dziś listonosz przyniósł mi nowość od Farmony cukrowy peeling do ciała Lawendowe Ukojenie.
Zostałam zaskoczona uroczym szklanym słoiczkiem do którego przytwierdzono mały bukiecik kwiatuszków:)


Peeling cukrowy do ciała z naturalnym olejkiem z lawendy. Kryształki cukru intensywnie złuszczają martwy naskórek oraz idealnie wygładzają ciało. Skóra staje się niezwykle gładka, jedwabiście miękka i nawilżona. Unikalna kompozycja zapachu lawendy z regionu Prowansji otuli nas przyjemnym zapachem, pozwoli odzyskać spokój i wewnętrzną równowagę.

Jestem bardzo ciekawa jak pachnie. Chyba nie wytrzymam dłużej i zaraz go otworze;D

Znacie produkty Farmony z linii Magic SPA?

Komentarze

  1. Nie lubię lawendy więc na szczęście to nowość nie dla mnie. Na szczęście bo mam taki zapas peelingów że chyba na rok mi starczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś też nie lubiłam lawendy, ale powoli się do niej przekonuje;) potrafi fajnie zrelaksować;)

      a mi zapasy akurat się uszczupliły więc nowy peeling jest mile widziany:)

      Usuń
  2. Też już do mnie dotarł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój listonosz się mnie pytał czy piłkę zamawiałam? ;D

      Usuń
  3. Tez dzisiaj dostalam, ciekawe jak sie spisze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa jego zapachu. Mam nadzieje, że do mnie też wkrótce przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym chciała :D choc może inną wersję zapachową :)
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wygląda i brzmi super, jeśli nie ma parafiny to pewnie będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamiętam to chyba ma parafinę w składzie;/

      Usuń
  7. Pięknie się prezentuje :) Czekam na recenzję !

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam płyn do kąpieli w tej wersji i zapach był obłędny. Jak tylko ten peeling gdzieś dojrzę to na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda zachęcająco :D
    i ten kwiatuszek dodaje uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam :)
    Czekam na recenzję, a najbardziej ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty