Palladio kosmetyki wzbogacone w zioła i witaminy

Wczoraj otrzymałam przesyłkę z tajemniczymi kosmetykami od firmy Palladio. Przyznam się szczerze, że pierwszy raz słyszę o tej marce. Od razu spodobało mi się to, że dewizą firmy Palladio jest utożsamianie się z kosmetykami wzbogaconymi w zioła i witaminy. 30-letnia tradycja firmy nieprzerwanie stawia na ich dodatnie właściwości. Brzmi ciekawie, prawda?


Najbardziej zainteresował mnie puder ryżowy. Dostępny jest on w trzech odcieniach:
- translucent
- natural
- warm beige

17g/23,95zł


Kolejny produkt to tester pudru 2w1 Herbal Dual Wet & Dry Foundation
Ten dostępny jest w aż 8 odcieniach. Ja oczywiście posiadam ten najjaśniejszy;) 
Można go stosować zarówno na sucho jak i na mokro

 Podkład ten wzbogacony jest o: witaminy A, C i E, ekstrakt z liści Miłorzębu Japońskiego, ekstrakt z zielonej herbaty, ekstrakt z żeń-szenia, ekstrakt z soku z jabłka, ekstrakt z grejpfruta, ekstrakt z laski cukrowej, ekstrakt z rumianku, olej z nasion krokosza, olej kokosowy, skrobia z ryżu.

8g/46,95


 Liquid Eyeliner w kolorze aqua marine
Dostępny jest w 10 bardzo różnych kolorach-niektóre matowe, niektóre błyszczące-zapewniają szeroki wybór zarówno dla dziennych i nocnych stylów.

3,8ml/26,95zł


Kredka do oczu Precision Eyeliner w odcieniu aqua force.
Do wyboru mamy 10 kolorów.

 Kredki te wzbogacone są o: olej z nasion szafranu, ekstrakt z korzenia żeń-szenia, ekstrakt z liści miłorzębu japońskiego, ekstrakt z rumianku, ekstrakt z aloesu.

1,2g/24,95zł


Cały asortyment możecie obejrzeć tu

Koniecznie dajcie znać czy słyszałyście wcześniej o Palladio?

Komentarze

  1. Nie znam, ale opakowania mają ciekawe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo! pierwszy raz o nich czytam
    ciekawa jestem czy dobre kosmetyki mają, choć akurat te powyższe średnio mnie interesują, bo nie używam zwykłych pudrów.. ani kredek czy eyelinerów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie lubię kolorowe kreski ;)
      widziałam spory wybór fajnych mazideł do ust:)

      Usuń
  3. Świetna przesyłka, nie słyszałam wcześniej o firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również pierwszy raz słyszę ale ciekawie się zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam firmy, ale kosmetyki wyglądają ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj wybrałam sobie kilka kosmetyków od nich :) Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą, tylko muszą jeszcze dojść :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale kosmetyki wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej firmie, ale chętnie przeczytam twoje opinie na temat ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne opakowanie tego pudru ryżowego, chętnie poczytam o nim więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama chętnie bym przetestowała!! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty