Palladio Puder ryżowy | RPO3 Natural

Puder ryżowy znany jest ze swoich właściwości absorbujących sebum.
Znany jest również z właściwości przedłużających trwałość makijażu, pozostawiając przy tym jego jedwabiste matowe wykończenie.


Pojemność: 17g
Cena: 23,95zł
Sklep: Palladio, Yasumi podobno też stacjonarnie


Dzisiejsza notka to moje pierwsze wrażenia z używania pudru Palladio. Niestety, ale kolor okazał się dla mnie za ciemny;/ Używałam go niecałe dwa tygodnie i jednak źle się czuję w tym kolorze. Myślę, że wrócę do niego latem bo puder jest jasny, ale dla takiego bladziocha jak ja już nie! Na szczęscie w ofercie Palladio znajdziemy jeszcze jaśniejszy odcień od tego mojego.


Zacznę od tego, że opakowanie jest bardzo urocze, ale niestety niezbyt funkcjonalne, ponieważ pokrywka za lekko chodzi i mam obawy, że podczas transportu puder może się otworzyć i rozsypać.
Dodatkowo dziurki w sitku są trochę za duże;/


Skład:
Talc, rice starch, Silica, preservative agents. Może zawierać: Preservatives, antioxidants, sunscreens, fillers (e.g. talc, silica, alumina, kaolin, clay), dyes (inorganic and organic pigments, lacquers).

Wydaję się w porządku. Jest bardzo krótki i za to duży plus. 


Puder ładnie wykańcza makijaż, daje naturalny, ale niezbyt długi mat (do 3 godzin). Ostatnio zauważyłam, że u mnie lepszy mat dają jednak pudry w kamieniu. Nie wiem czy to przypadek czy rzeczywiście coś w tym jest.
Puder jest drobno zmielony i ładnie pachnie, coś w stylu kosmetyków dla dzieci:)


Myślę, że gdybym miała najjaśniejszy odcień  to moja opinia pewnie byłaby bardziej wyczerpująca. 
Uważam, że puder jest ciekawy i wart wypróbowania. Tylko pamiętajcie o dobraniu odpowiedniego koloru!;) 

Ps. w momencie pisania notki wpadłam na genialny pomysł rozjaśnienia pudru. Wymieszam go z białą krzemionką.

Komentarze

  1. 3 godziny matu to raczej niezbyt dobry wynik, ale opakowanie rzeczywiście urocze, choć nie do końca praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robi się coraz cieplej wiec wymagania co do matu u mnie rosną;)

      Usuń
  2. Ja mam pseudo ryżowy z marizy taki kiepski że szok, mam uraz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam ten z marizy, ale to jest zupełnie inny typ pudrów. tamten to biały proszek, a tu mamy typowy sypki puder dający również kolor;)

      Usuń
  3. Puder ryżowy i bambusowy są na mojej liście, jeszcze nie miałam z nimi przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że ten puder, jak każdy ryżowy, z którym się spotkałam będzie biały :). A to psikus ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ma opakowanie, ale dla mnie kolor byłby pewnie zbyt ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli raczej niezbyt godny uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli szukasz dużego matu to ten puder może nie dawać rady;/ po za tym jest ok;)

      Usuń
  7. Opakowanie ładne, ale wewnątrz pewnie wszystko lata :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujący produkt...nigdy o nim nie słyszalam

    OdpowiedzUsuń
  9. Swego czasu był bardzo popularny na wizażu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty