Tołpa Botanic Biały Hibiskus 30+ Rewitalizujący krem uelastyczniający na dzień

Krem ma aksamitną konsystencję i kwiatowy zapach. Wygładza drobne zmarszczki, przywraca napięcie i zwiększa elastyczność skóry. Nawilża, odżywia i wygładza. Zmniejsza widoczność zmarszczek mimicznych i spowalnia proces starzenia. Przywraca świeżość, witalność i młody wygląd. Nie zawiera alergenów, sztucznych barwników, PEG-ów, silikonów, oleju parafinowego, parabenówmi donorów formaldehydu.

Pojemność: 40ml
Cena: 26,99 - 33,98zł
Sklep: Apteki, Tołpa.pl, Super Pharm, Rossmann


Moim zdaniem krem wcale nie jest taki 30+, bardziej skłaniałabym się na przedział wiekowy 25-30.
Krem jest przyjemny, ale nie zauważyłam wygładzenia. Jego największe zalety to nawilżenie, delikatność i niezapychanie porów.

Składniki: torf tołpa, ekstrakt z ziaren białego hibiskusa, olej macadamia, masło shea, pochodna mocznika. 


Zalety:
- przyjemny, delikatny zapach kwiatowy
- nawilżenie
- lekkie odżywienie
- delikatna konsystencja
- nie zapycha porów
- nie podrażnia
- świetny pod makijaż
- metalowe opakowanie, które podobno nie zasysa powietrza i bakterii
- brak silikonów, sztucznych barwników, parabenów


Wady:
- nie wygładza
- zostawia bardzo delikatny film na skórze, latem może mi to przeszkadzać
- brak ochrony przeciwsłonecznej
- mała pojemność


Krem jest wart wypróbowania, ale na pewno nie jest on stworzony do walki ze zmarszczkami. Proponuje go osobom młodszym niż zaznaczył to producent na opakowaniu. Ja sama jestem z niego zadowolona, chętnie zużyje go do końca, ale następnym razem sięgnę po coś innego, po coś co zapewni mi również wygładzenie.

Komentarze

  1. Tego kremiku nie miałam bo to nie do mojego wieku, jeszcze ;)
    Ale Tołpę uwielbiam i serię botanic właśnie testuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli jesteś młodsza niż 30+ to możesz spróbować tego kremu, później może być za słaby;)

      Usuń
  2. Muszę wypróbować w końcu jakiś kosmetyk z Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie;) ja mam jeszcze trzy kremy w zapasach, mam nadzieję, że będą jeszcze lepsze od tego z dzisiejszej notki;)

      Usuń
  3. czyli po prostu kolejny lekki krem bez czarodziejskich mocy :) może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee chyba zostanę przy Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze kremów Tołpy. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty