Tołpa Botanic Biały Hibiskus 30+ Rewitalizujący krem uelastyczniający na dzień

Krem ma aksamitną konsystencję i kwiatowy zapach. Wygładza drobne zmarszczki, przywraca napięcie i zwiększa elastyczność skóry. Nawilża, odżywia i wygładza. Zmniejsza widoczność zmarszczek mimicznych i spowalnia proces starzenia. Przywraca świeżość, witalność i młody wygląd. Nie zawiera alergenów, sztucznych barwników, PEG-ów, silikonów, oleju parafinowego, parabenówmi donorów formaldehydu.

Pojemność: 40ml
Cena: 26,99 - 33,98zł
Sklep: Apteki, Tołpa.pl, Super Pharm, Rossmann


Moim zdaniem krem wcale nie jest taki 30+, bardziej skłaniałabym się na przedział wiekowy 25-30.
Krem jest przyjemny, ale nie zauważyłam wygładzenia. Jego największe zalety to nawilżenie, delikatność i niezapychanie porów.

Składniki: torf tołpa, ekstrakt z ziaren białego hibiskusa, olej macadamia, masło shea, pochodna mocznika. 


Zalety:
- przyjemny, delikatny zapach kwiatowy
- nawilżenie
- lekkie odżywienie
- delikatna konsystencja
- nie zapycha porów
- nie podrażnia
- świetny pod makijaż
- metalowe opakowanie, które podobno nie zasysa powietrza i bakterii
- brak silikonów, sztucznych barwników, parabenów


Wady:
- nie wygładza
- zostawia bardzo delikatny film na skórze, latem może mi to przeszkadzać
- brak ochrony przeciwsłonecznej
- mała pojemność


Krem jest wart wypróbowania, ale na pewno nie jest on stworzony do walki ze zmarszczkami. Proponuje go osobom młodszym niż zaznaczył to producent na opakowaniu. Ja sama jestem z niego zadowolona, chętnie zużyje go do końca, ale następnym razem sięgnę po coś innego, po coś co zapewni mi również wygładzenie.

10 komentarzy :

  1. Tego kremiku nie miałam bo to nie do mojego wieku, jeszcze ;)
    Ale Tołpę uwielbiam i serię botanic właśnie testuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli jesteś młodsza niż 30+ to możesz spróbować tego kremu, później może być za słaby;)

      Usuń
  2. Muszę wypróbować w końcu jakiś kosmetyk z Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie;) ja mam jeszcze trzy kremy w zapasach, mam nadzieję, że będą jeszcze lepsze od tego z dzisiejszej notki;)

      Usuń
  3. czyli po prostu kolejny lekki krem bez czarodziejskich mocy :) może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee chyba zostanę przy Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze kremów Tołpy. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*