Wibo Candy Shop Lakier do paznokci o piaskowej fakturze nr 3

Lakier z efektem piasku, niekwestionowany hit dostępny w nowych cukierkowych kolorach! 

Pojemność: 8,5ml
Cena: 6,99zł
Sklep: Rossmann


Kolor jest naprawdę cukierkowy;D


Dobre krycie można już użyskać przy jednej warstwie i na zdjęciach mam właśnie jedną. Lekko prześwitują mi końcówki, ale jakoś mi to nie przeszkadza i nie dokładałam już drugiej warstwy.


Dzięki tej jednej warstwie Candy Shop schnie błyskawicznie. Do tego lakier ma niezłą trwałość. Mam go już trzeci dzień na paznokciach i zero odprysków. Jedynie co zauważyłam to lekko starte końcówki.


Lakier jest naprawdę godny uwagi. Widziałam na innych blogach piękną brzoskwinie i lawendę. Cała seria składa się z czterech cukierkowych kolorów;)

Macie ochotę na cukierkowy manicure z Wibo?

Komentarze

  1. Kolor rewelacyjny lecz faktura nie za bardzo do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczność! Właśnie fiolet i brzoskwinie mam zamiar kupić, ale ten też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brzoskwinka mnie chyba bardziej kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam do tej pory piasków, jakoś nie mogę się do nich przekonać. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda, skoro jest dostępna lawenda i brzoskwinia to jutro po szkole idę do rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely/ Wibo miało bodajże podobne lakiery teraz nie pamiętam nazwy i strasznie mnie raziło to chropowate w dotyku wykończenie, ale wszystkie piaski tak mają.

    OdpowiedzUsuń
  7. brzoskwinka mnie ciekawi :) Piekny cukiereczek masz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz go widzę, ale bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jednak wolę błyszczące piaski. te chociaż mnie kusiły w buteleczkach to kiedy ogladam wpisy na blogach skutecznie się z nich wyleczyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię jedne i drugie, chociaż nie powiem, że w słonku błyszczące robią robotę;)

      Usuń
  10. Nie przepadam za różem na paznokciach, dlatego tym razem nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie cztery świetnie się zapowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie wczoraj zakupiłam brzoskwiniowy i będę testować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty