Yves Rocher Riche Creme Anti-Rides Bienfaisante Yeux Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy

Krem pod oczy o działaniu przeciwzmarszczkowym to kosmetyk idealny dla suchej, dojrzałej cery. Lekka, świeża konsystencja zapewnia błyskawiczne wchłanianie się kosmetyku w delikatną skórę. Krem odmładza spojrzenie, wygładzając skórę wokół oczu, głęboko odżywia i regeneruje naskórek. Skóra jest gładsza, bardziej napięta i mocniejsza, a zmarszczki płytsze.

Działanie:
· odżywia skórę wokół oczu
· regeneruje i działa przeciwzmarszczkowo
· zmiękcza skórę

Pojemność 15ml
Cena: 92zł, często w promocji 65zł, po rabatach udało mi się go kupić za 32zł
Sklep: Yves Rocher


Aktualnie jest to mój ulubiony krem pod oczy. Używam go na noc i na dzień. Ostatnio nawet kupiłam drugie opakowanie na zapas, bo nie wiem co bym zrobiła jak by mi się nagle skończył. Nie mówię, że nie szukam dalej, ale póki co jestem na tyle zadowolona, że dalsze poszukiwania nie są koniecznością. Martwi mnie jedynie to, że na lato krem może być zbyt ciężki, więc przydałoby mi się coś lżejszego, ale tylko na dzień. 


Już przy pierwszej aplikacji miałam wrażenie, że moje spojrzenie jest młodsze i bardziej wypoczęte. Nawet sobie zapisałam w kalendarzu datę pierwszego użycia - 10 luty. Z dnia na dzień moja skóra pod oczami wracała do swojej formy sprzed zimy. Była coraz bardziej odżywioną i wygładzona. Dziś jestem bardzo zadowolona z efektów! Chociaż idealnie nie jest, szczególnie gdy jestem niewyspana, czy podziębiona. Dlatego zaczęłam rozglądać się za korektorem rozświetlającym, żeby wspomóc się w tych gorszych dniach.

Zalety:
- wygodne, solidne i ładne opakowanie
(chociaż niehigieniczne;/)
- delikatny, przyjemny zapach
- nawilża
- odżywia
- wygładza
- nie podrażnia
- nadaje się pod makijaż
(jest trochę tłusty, ale się nie roluje)
- jest wydajny
- przystępna cena - oczywiście w promocji

Wady:
- pozostawia lekką, tłustą warstwę, która mi nie przeszkadza, ale mam obawy, że latem to już może być dla mnie problem


Składniki
30 drogocennych olejków roślinnych

· 10 olejków bogatych w nienasycone kwasy tłuszczowe pomocnych w regeneracji skóry: ze słonecznika, kukurydzy, krokosza, lnianki, róży muscat, winogron, brzoskwini, orzecha włoskiego, moreli, wiesiołka

· 10 olejków bogatych w witaminę A i E oraz składniki niezbędne do ochrony skóry przed starzeniem: palmowy, rzepakowy, kokosowy, pistacjowy, z orzecha laskowego, awokado, bawełny, orzecha nerkowca, ryżu, pszenicy

· 10 olejków bogatych w skwalen, woski i sterole nadające skórze miękkość: z makadamii, oliwek, arganowy, z owoców Gevuina avellanami, z rośliny limnanthes, z jojoby, rycynowy, z andiroby, kamelii, mango

Rzeczywiście w składzie jest 30 olejków;)


Wspomnę jeszcze, że krem jest z przedziału 50+. Ja polecam go każdej dziewczynie, bez względu na wiek, która ma już pierwsze zmarszczki mimiczne lub problem z wiecznie suchą skóra pod oczami. Przy małych problemach można go używać, np. tylko na noc.

Dajcie znać czy znacie ten krem i czy znacie coś lepszego od niego?

Komentarze

  1. Lubię produkty YR, tego kremu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków tej firmy :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, choć pewnie albo go dostanę gratis do zakupów albo sama kupię. Polecam krem pod oczy Loreal Nutri Gold:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę koniecznie poczytać o tym kremie z Loreala, a myślisz, że jest mniej treściwy i sprawdziłby się latem?

      Usuń
    2. poczytaj o nim na moim blogu. Ja go używam też latem, ale najlepszy jest na noc.

      Usuń
    3. chyba kiedyś już czytałam, ale musze chyba zajrzeć jeszcze raz;)

      Usuń
  4. Z tej firmy nie miałam jeszcze żadnego kremiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będziesz miała okazje to ten pod oczy możesz śmiało brać;)

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego kremu tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne nie ma co kierować się wiekiem wg producenta a potrzebami skóry. Ja często używam właśnie kremów pod oczy 50-70 plus

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam go tylko na noc, bo właśnie jest tłusty... Muszę go znowu kupić! Miałam od nich inne pod oczy, chyba wszystkie jakie mają, ale wiesz, ten jest najlepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dla mnie nie jest za tłusty, bardziej mi on pasuje na dzień ale na noc też używałam:) miałam ochotę kiedyś wypróbować jakiś inny ich krem pod oczy, ale czytałam sporo sprzecznych recenzji i jakoś do tej pory się powstrzymywałam zakupem, a Ty mnie jeszcze upewniłaś, żeby zostać przy Riche Creme. Mam jeszcze jeden słoiczek w zapasie, jak zużyje to będę myślała o zakupach w YR:)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty