Zrób sobie prezent na Dzień Kobiet

Dzisiaj przybywam do Was ze zniżkami z okazji naszego święta;)
Zacznę od promocji z których sama skorzystałam. 

Yves Rocher -50%
klik
Po wpisaniu kodu cri50 i przekroczeniu kwoty 115zł. 
Do tego otrzymujemy darmową wysyłkę i prezent kosmetyczny. Same ochy i achy:)
Do tej pory niespecjalnie się interesowałam kosmetykami YR, ale po udanym spotkaniu z kremem pod oczy z serii Richie Creme mam ochotę wypróbować jeszcze kilka innych drobiazgów.


colorowo.pl -40%
klik
Na lakiery mam szlaban, ale zawsze chciałam wypróbować tonik do zmywania paznokci.


BalmShop -25%
klik
Kusi mnie pielęgnacją do twarzy, ale jednak sobie daruje bo mam już spore zapasy.




Dajcie znać czy skorzystacie z moich propozycji i czy znacie jakieś inne ciekawe promocje?

Edit: podobno kod z YR już nie obniża zamówienia o 50%, a o 50zł;/

Komentarze

  1. już myślałam, że w Yves Rocher jest szalony rabat, ale niestety, to nie tak, jak piszesz.
    Zasady są dużo mniej przyjazne:
    "Kod promocyjny uprawnia do jednorazowego rabatu w wysokości 50 zł przy zakupach powyżej 139 zł."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zrobiłam zakupy i dostałam rabat 50%, ale zakupy robiłam kilka dni temu, wiec może dziś się coś zmieniło;/

      Usuń
    2. W czwartek pisałam też o tym rabacie, ale jedna z komentatorek też mi napisała, że już jest 50zł, a nie 50%:(((

      Usuń
    3. uuu szkoda;/
      ja zamawiałam w środę.

      Usuń
    4. widocznie uznali, że przesadzili z hojnością :(

      Usuń
    5. chyba za dużo było chętnych ;d

      Usuń
  2. O widzę, że firmy się postarały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się obkupiłam w YR, ale tak jak piszecie kod się zmienił niestety. W czwartek obniżyło mi kwotę o połowę, a wczoraj robiłam kolejne zamówienie i było już tylko -50 zł. Szkoda :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że nie zwlekałam ze złożeniem zamówienia;)

      Usuń
  4. ja niestety w tym miesiącu już jestem spłukana :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty