Catrice Ultimate Nail Lacquer Effect Coat nr 50 Glitterazzi

Dzięki innowacyjnemu aplikatorowi wykonanemu z opatentowanego syntetycznego włókna Natrafil® DuPont™**, które jest zbliżone do naturalnego włosia, możesz malować swoje paznokcie jednym pociągnięciem pędzelka. Włókna pędzelka nabierają idealną ilość lakieru aby pokryć jednorazowo całą płytkę. Nie kapie, nie spływa po pędzelku – szczoteczka zapewnia dokładną, kontrolowaną aplikację. Lakiery nie zawierają szkodliwych składników jak formaldehyd, toluen czy zmiękczacze. 

Pojemność: 10ml
Cena: 10,49zł
Sklep: Douglas, Super Pharm, Hebe


Ciekawy i niespotykany top nawierzchniowy. W bezbarwnym lakierze zatopiono skrawki folii?


 Nie jest łatwo nałożyć go w miarę równomiernie. Zdarza się, że folia kłębi się w jednym miejscu, a w drugim nie ma jej wcale.


Za to jak już uporamy się z aplikacją to otrzymujemy dosyć oryginalny mani. Folia mieni się w zależności od kąta padającego światła.


A tak wygląda na innych kolorach:)


Glitterazzi lepiej jest widoczny na ciemniejszych lakierach, ale jasnym też dodaje uroku:)


Top jest trwały i niestety ciężko się go zmywa, dlatego zazwyczaj nakładam go na jeden paznokieć, żeby się z nim później nie męczyć przy zmywaniu.

Ciekawa jestem czy Wam się spodobał Glitterazzi do Catrice?

Komentarze

  1. lubię ten lakier! świetnie wygląda u mnie na kolorze ciemno niebieskim i czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znoszę gdy ciężko się zmywają, więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem od czego to zależy, ale niektóre kawałki ładnie schodzą, a niektóre tak się mocno trzymają, że masakra;/

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc nie przypadł mi do gustu ;) Tym bardziej, że ciężko go zmyć, nie lubię się męczyć przy zmywaniu. Tak więc jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ciekawie :) W drogerii mnie zainteresował ale w końcu go nie wzięłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się on na czarnym tle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też najbardziej na czarnym się podoba;) ale jeszcze muszę spróbować na ciemnym czerwonym;)

      Usuń
  6. Jakiś taki cało widoczny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na czarnym jest dobrze widoczny, tylko tu akurat jakoś nierównomiernie mi się nałożył;)

      Usuń
  7. Fajnie wygląda na niebieskim :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go, wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ciemnym wygląda najlepiej. Całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny efekt. Mam podobny lakier z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  11. zostawia ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty