Donegal Beauty Shine nr 7175 czyli mój świąteczny manicure

Nic tak nie poprawia nastroju kobiety jak odrobina koloru w życiu.
Lakiery do paznokci Beauty Shine – dłonie mogą zmieniać się jeszcze szybciej niż kobiece nastroje.
Wypróbuj kolorową feerię barw Beauty Shine i zacznij żyć pełnią blasku!
Intensywny pigment lakierów BEAUTY SHINE firmy Donegal sprawia, że jedna warstwa lakieru w pełni kryje naturalną płytkę paznokcia, a efekt połysku jest olśniewający. Nowatorska nanotechnologia zawarta w lakierach Beauty Shine zapewnia ultraszybki czas schnięcia. Dzięki zastosowaniu nanocząsteczek usunięcie lakieru staje się bardzo łatwe i szybkie. Nowe lakiery do paznokci Beauty Shine nie zostawiają przebarwień na naturalnej płytce paznokcia. Nowoczesna samopoziomująca formuła gwarantuje, iż lakiery Beauty Shine nie pozostawiają smug, a nakładanie ich jest czystą przyjemnością.

Pojemność: 6ml
Cena: 6,99zł
Sklep: Donegal


Jest to mój pierwszy lakier firmy Donegal, a mam go z pudełka ShinyBox. Jako, że trafił mi się taki świąteczny kolor to postanowiłam od razu go wypróbować;)


Bardzo mi się podoba design opakowania, ale pędzelek jest niezbyt wygodny, za krótki i niewygodnie się go trzyma;/


Kolor to rozbielony żółty o kremowym wykończeniu. Podoba mi się! Jest bardzo wiosenny i jak na żółty dosyć stonowany.


Niestety, ale lakier ma też swoje wady. Do pełnego krycie potrzeba 3-4 warstwy. Na pocieszenie dodam, że jak na taką dużą liczbę warstw lakier schnie w miarę szybko. Dodatkowym minusem jest smużenie, które znika dopiero przy pełnym kryciu.


Żeby nie było zbyt nudno środkowy paznokieć przyozdobiłam lakierem Catrice nr 50 Glitterazzi. Lakieru jeszcze nie pokazywałam na blogu, ale pewnie jeszcze się on tu pojawi tylko na innej bazie;)


Trwałość słaba - 2 dni, chociaż przy tylu warstwach myślałam, że zacznie odpadać już pierwszego dnia. 

Jestem ciekawa jak kryją inne kolory od Donegala?


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty