Lovely RIO Salsa Rythm Lakier do paznokci glamour nr 1

Bardzo brokatowy lakier z najnowszej kolekcji Lovely. Srebro wymieszane z różowym brokatem zdecydowanie kojarzy mi się z karnawałem w Rio de Janeiro.

Pojemność: 8ml
Cena: 7,99zł
Sklep: Rossmann


Lakier dostępny jest w trzech odcieniach.

Salsa Rythm, Copacabana Sunlight, Dancing Queen
Rio wyposażony jest w wygodny pędzelek. Aplikacja zajmuje dosłownie chwile;)


Dodatkowo lakier bardzo szybko schnie, a do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. Chociaż przy jednej warstwie też się ciekawie prezentuje;)


Mam go na paznokciach dopiero drugi dzień wiec nie wiem jak z jego trwałością, ale na razie jest ok.


Lakier jest chropowaty, więc konieczne jest pokrycie go topem nawierzchniowym.


Salsa Rythm jest przepiękna! Jedynie co mnie martwi to zmywanie, ale dla tego efektu warto się trochę przemęczyć;)

Komentarze

  1. Do mnie jakoś nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie brokaty od czasu do czasu. Miałam kilka z Lovely i były chropowate w dotyku, zmywanie też nie należało do najprzyjemniejszych mimo to kolorki są niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przemawia do mnie choc piaski uwielbiam - jednak tu za dużo tego brokatu co za dużo to nie zdrowo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można nałożyć go tylko na jeden paznokieć;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny efekt można uzyskać dzięki temu lakierowi ;)
    Fakt - zmywanie nie będzie zapewne przyjemnością, ale czego nie zrobi się dla takiego wyglądu pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja zielona bardziej mi sie podoba, ale ten tez prezentuje sie na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam w necie zielony i też mi się spodobał:) ciekawe jak na pazurkach prezentuje sie pomarańczka;)

      Usuń
  6. Nie miałam tych lakierów , ładnie by wyglądał na długich pazurkach ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi się ten :|
    chyba trochę za mocno te większe drobiny odcinają się od bazy

    ale dzięki za swatch :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajny, ale raczej go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny pewnie ładnie by wyglądał tylko na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak też go będe nosić;)

      Usuń
    2. Zielony mnie kusi:)
      Mam nadzieję, że jak wybiorę się do sklepu na dniach to nie przywita mnie pusta półka...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty