Marcowy ShinyBox The Style Experience by Domodi | Ranking kosmetyków

Marcowe pudełko ShinyBox zawierało aż siedem pozycji! A wszystko dzięki dodatkowym kosmetykom dla subskrybentek;)


7.
BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ
Żel do twarzy - produkt pełnowymiarowy
28zł/200ml

Niestety, ale produkt nie jest przeznaczony do mojego typu cery i dlatego nawet go nie próbowałam;/


6.
BIODERMA
Sebium Pore Refiner Krem - 15ml
60zł/30ml

Też nie do końca wpisuje się w moje potrzeby, ale może jeszcze mi się przyda;)


5
PAULA'S CHOICE
Skin Perfecting 2% BHA Liquid - 30ml

Jeszcze się za niego nie zabrałam bo walczyłam z podrażnieniem/alergią, a teraz muszę wykończyć resztki starego kremu na dzień bez SPF zanim otworzę nowy, który posiada filtr przeciwsłoneczny.
Na pewno pojawi się o nim osobna notka!


4.
CLOCHEE
Próbki naturalnych kosmetyków
Zużyłam wszystkie! Najbardziej mi przypasował krem nawilżająco - ujędrniający. Już po pierwszym użyciu moja cera wyglądała zdrowiej! Chętnie poużywałabym go dłużej.

Informacje od producenta:

Idealny do codziennej pielęgnacji. Zawiera kompleks wyższych kwasów tłuszczowych z nasion lnu.

Działanie:
Nawilża, ujędrnia, wygładza skórę.

Stosowanie:
Nałożyć na skórę twarzy i szyi, delikatnie wklepać opuszkami palców. Idealny pod makijaż.

Zawiera kompleks wyższych kwasów tłuszczowych z nasion lnu (Omega 3, 6, 9). Bogaty w witaminę F, przeciwdziałającą utracie wody i hamuje proces starzenia. Chroni skórę tworząc na jej powierzchni cienką warstwę oraz odbudowuje jej płaszcz lipidowy.
Znajdujący się w nim Olej z nasion bawełny to bogate źródło witaminy E i nienasyconych kwasów tłuszczowych, szczególnie kwasu oleinowego i linolowego. Dzięki temu ma regenerujący wpływ na skórę i zdolność eliminowania wolnych rodników. Polecamy go do pielęgnacji cery alergicznej oraz starzejącej się.

 50ml/109zł w szklanym opakowaniu z pompką

Składniki
Aqua**,
Rosa Damascena Flower Extract (and) Potassium Sorbate (and) Sodium Benzoate (and) Citric Acid*,
Ethyl Alcohol**,
Hydrogenated Lecithin (and) C12-16 Alcohols (and) Palmitic Acid*,
Ethyl Linoleate (and) Ethyl Oleate (and) Ethyl Linolate (and) Ethyl Palmitate (and) Ethyl Stearate**,
Decyl Oleate*,
Glyceryl Stearate*,
Gossypium Herbaceum Seed Oil**,
Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil**,
Glycerin*,
Polysorbate 20*,
Cetearyl Alcohol*,
Lysolecithin (and) Sclerotium Gum (and) Xanthan Gum (and) Pullulan*,
Benzyl Alcohol (and) Salicylic Acid (and) Sorbic Acid (and) Glycerin****,
Citrus Sinensis (and) Eugenia Caryophyllus (and) Myristica Fragrans (and) D-Limonene (and) Eugenol***


3
ORIGINAL SOURCE
Żel pod prysznic - produkt pełnowymiarowy
9zł/250ml

Ananasowa kąpiel to coś czego nie potrafię sobie odmówić:D 


2
 DELAWELL
Zmysłowy Scrub Solny - 100ml
39zł/260ml

Zapach troszkę mnie zawiódł. Jak dla mnie jest za mało intensywny. Za to ma bardzo dobre właściwości zdzierające i u mnie świetnie się spisuje jako peeling do stóp. Do innych części ciała jest za ostry, a wiecie, że ja lubię delikatne zdzieraki;)


1
ORGANIQUE
Biała glinka - 100ml
30zł/200ml

Nie mogło być inaczej jak glinka na pierwszym miejscu!
Biała jest zdecydowanie delikatniejsza od zielonej i chyba na tym etapie bardziej mi służy. 


Koniec!
Teraz czekam już tylko na kwietniowe pudełko, które podobno może zawierać aż do 10 kosmetyków!  

Dajcie znać który kosmetyk Wam najbardziej przypasował z marcowego pudełka ShinyBox?

Komentarze

  1. Tą glinką mnie kompletnie zaskoczyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ananasowy żel strasznie mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam glinkę wszelkiego rodzaju to takie moje lekarstwo na całe zło na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, zazdroszczę, że trafił CI się kwas BHA, ja mam AHA, a bardziej odpowiedni dla moich problemów z cerą byłby ten pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem udało mi się:) dla mojej cery AHA by się nie nadawał;/

      Usuń
  5. Fajna zawartość :) Muszę w końcu wypróbować jakiś żel z OS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory znałam tylko płyny do kąpieli OS, ten żel jest pierwszy!

      Usuń
  6. wydaje mi się że ta konsystencja peelingu by mi podpasowała, lubię mocne zdzieraki, szczególnie do pośladków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pośladki mogę go wypróbowac, dzięki za podpowiedź;*

      Usuń
  7. Na żel na pewno się skuszę, ciekawi mnie też peeling, lubię takie mocniejsze zdzieraki od czasu do czasu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty