Drugie urodziny ShinyBox i 20% RABATU

Moje drogie właśnie ruszyła sprzedaż czerwcowej edycji pudełka 
ShinyBox 2nd Anniversary

W tym roku ShinyBox obchodzi 2 urodziny!
Także z tej okazji, specjalnie dla moich Czytelniczek mam 20% RABATU na zakup najnowszego pudełka ShinyBox na hasło: ATINA20

Jubileuszową edycję ShinyBox już dziś można zamówić na:
http://bit.ly/1jmAH1q


Myślę, że 20% to niezła zniżka! W szkole nigdy nie lubiłam procentów, ale na moje oko to czerwcowe pudełko możecie mieć za około 39zł. W dodatku jest to urodzinowe pudełko, więc podejrzewam, że zawartość będzie naprawdę mega;)


Komentarze

  1. Ciekawe co dla nas szykują. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skuszę na moje pierwsze pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, świetna okazja, żeby spróbować ShinyBox'a;)

      Usuń
  3. Ja tam nie chcę tego pudełka, ale chętnie zobaczę zawartość twojego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym się skusiła na takie pudełko, ale fakt posiadania i tak już zbyt dużej ilości kosmetyków chyba sprowadził mnie na ziemie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty