Egyptian Magic krem stworzony z miłością

Wielozadaniowy krem Egyptian Magic jest wyprodukowany na bazie unikalnych leczniczych składników pochodzenia pszczelego takich jak propolis, mleczko pszczele, pyłek pszczeli, miód.
 
Egyptian Magic może być używany jako:

- krem odżywczy do suchej skóry
- krem przeciwzmarszczkowy i eliminujący blizny
- krem natłuszczający na łokcie, pięty, stopy
- balsam na usta
- odżywka do włosów
- odżywka do paznokci
- na ukąszenia owadów
- balsam do masażu

- do zmywania twarzy

Krem jest w 100% naturalny!
Pojemność: 59 lub 118ml
Cena: 98/169zł


Bez parabenów i innych konserwantów, bez dodatkowych substancji zapachowych i barwiących, nie testowany na zwierzętach.

Oliwa (Olea europaea): znana i stosowana od tysięcy lat z powodu swoich właściwości nawilżających, jest bogata w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, które pomagają przywrócić normalne funkcje ochronne skóry, łagodzą stany zapalne, poprawiają kondycję włosów i skóry.

Ponadto, oliwa z oliwek jest znanym antyutleniaczem ochraniającym przed przedwczesnym starzeniem się skóry.

Wosk pszczeli: doskonale zmiękcza skórę i utrzymuje wilgoć. Otacza skórę warstwą ochronną, która chroni ją od środowiskowych czynników drażniących. Sprawia, że skóra staje się miękka. Ma działanie przeciwzapalne i przeciwbakteryjne.

Miód: naturalna substancja utrzymująca wilgotność. Stosowanie miodu jest korzystne w wielu zaburzeniach skóry i włosów, w tym trądziku, suchości skóry i zniszczonych włosów.

Ze względu na jego przeciwbakteryjne, przeciwzapalne i przeciwutleniające działanie, miód pomaga zminimalizować nieprzyjemne skutki działalności bakterii wywołujących trądzik, łagodzi wysypki i neutralizuje wolne rodniki chroniąc skórę przed przedwczesnym starzeniem się.

Pyłek kwiatowy: koi i łagodzi skutki wielu chorób skóry, odżywia i poprawia ogólny wygląd.

Mleczko pszczele: jest uznanym składnikiem ze względu na znaczne korzyści dla zdrowia skóry, w szczególności mleczko pszczele pomaga w regeneracji, odbudowie tkanek i gojeniu się ran.

W kosmetyce mleczko pszczele jest stosowane w celu zapobieżenia powstaniu przebarwień i zmarszczek. Ma własności nawilżające, zmniejsza syntezę melaniny i jest stosowany jako środek wybielający.

Propolis: ze względu na właściwości antybakteryjne powszechnie stosowany w leczeniu skaleczeń i innych podrażnień skóry.

INCI: 
Olive Oil, Beeswax, Honey, Bee Pollen, Royal Jelly, Propolis extract


Po Egyptian Magic bardzo chętnie sięgają gwiazdy:
Madonna, Juliette Lewis, Kate Hudson, Emily Blunt, Brooke Shields, Georgia May Jagger, Caroline Trentini, January Jones, Hannah Murray i wiele, wiele innych Kobiet w tym ja;d

Gdy przeczytałam te wszystkie informacje byłam bardzo, ale to bardzo zainteresowana wypróbowaniem tego cudownego kremu. Mina mi trochę zrzedła jak odkręciłam słoiczek i zobaczyłam tłustą maź;/ Bałam się, że krem pozapycha mi pory. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca i krem nadaje się nawet do cery mieszanej. Używam go tylko na noc na całą twarz, pod oczy, szyję i ostatnio też na dekolt. Wyskoczyłam na miasto bez filtra i lekko mi dekolt się zaczerwienił;/ Przynajmniej mam okazje sprawdzić jak Egyptian Magic spisuje się w roli balsamu po opalaniu. Akurat w mojej kosmetyczce takowego brak. Zdarza mi się też go użyć do olejowania włosów i muszę przyznać, że świetnie sprawdza się w tej roli. Nie ma problemów z jego zmyciem, a włosy są dobrze nawilżone aż po same końcówki.

Samą konsystencje i sposób aplikacji mogę porównać do oleju kokosowego. Tak samo rozpuszcza się w dłoni pod wpływem ciepła.

Zalety:
- nawilża
- nie podrażnia
 - ma w 100% naturalny skład
- ma wiele zastosowań
- jest bardzo wydajny
- nie zapycha porów
- jest świetny do olejowania włosów
- na krem firma udziela gwarancji


Wady:
- zapach, po aplikacji na szczęscie jest już niewyczuwalny, ale po powąchaniu ze słoiczka nie jest zbyt atrakcyjny
- cena, nie jest najniższa, ale trzeba wziąć pod uwagę jego wydajność i wielorakie działanie
- działanie przeciwzmarszczkowe, aż tak silny to nie jest, chyba, że jest to kwestia dłuższego używania

Krem jest tłusty, ale buźka rano jest nawilżona, wypoczęta i matowa! 


Podsumowując jestem na tak. Krem się u mnie sprawdził i z chęcią zużyje go do ostatniej "kropelki";) Dla mnie jest to taki uniwersalny krem, który warto mieć na swojej toaletce. Podejrzewam, że jeszcze nie raz mnie zaskoczy swoim działaniem.

Znacie Egyptian Magic?

16 komentarzy :

  1. Ja mam tylko jego próbki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że się sprawdził i jest dość uniwersalny można na różne sposoby stosować może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skład prosty, ale chyba można coś podobnego samemu zrobić... o wiele taniej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie miałam okazji go używać, ale wydaje się bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No raczej nie na moją kieszeń mimo zalet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny krem, ale nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo ma tych plusów ;) , ale cena wysoka :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że może ich być jeszcze wiecej:)

      Usuń
  8. Dla mnie kosmetyk musi pięknie pachnieć :PP Ale ta cena ... ;o

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*