Migawki #1

Dziś przybywam ze zdjęciami z mojego telefonu. Rzadko robię nim zdjęcia, ale może uda mi się to zmienić. Tym samym rozpoczynam nową serię na blogu. Mam wątpliwości czy uda mi się ją utrzymać, no ale spróbować nie zaszkodzi;)


* wędzenie wędlin - nie przepadam za takim jedzeniem, ale chciałam uczestniczyć w procesie wędzenia, no i muszę przyzna, że było to całkiem ciekawe doświadczenie;)

* Somersby jeżynowy - długo na niego polowałam, ale było warto!

* grillowe kombinacje - moje pierwsze szaszłyki z mięsa mielonego, mają one nawet swoją fachową nazwę, której już nie pamiętam;/

* magiczna galaretka - nowość z Biedronki, która czeka aż mnie dopadnie chętka na coś słodkiego;)


* kraina marzeń - zabawa z dzieciakami koleżanek ;)

* pachnące konwalie - uwielbiam od zawsze

* niespodzianka w szafie - kocica przyniosła swoje maleństwo z dworu prosto do szafy

* mały śpioch - mam nadzieję, że kocica go odchowa i że za jakiś czas będą sobie razem latać po dachach

KONIEC

Niedużo tego, bo jak pisałam rzadko robię foty telefonem. Ciekawa jestem co myślicie o tego typu postach?

Komentarze

  1. haha, moja kocica tak samo przynosi swoje małe do domu i najczęściej do szafy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę dostać w swoje ręce jagodową galaretkę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie posty :) Ciekawi mnie ta magiczna galaretka. Uwielbiam konwalie <3 Śliczne kociątko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za galaretkę pewnie wezmę się na tygodniu, podejrzewam, że mi nie wyjdzie taka ładna jak na opakowaniu;d

      Usuń
  4. dwukolorowe galaretki z Biedronki robiłam juz kilka razy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Somersby jeżynowy jest pyszny :D Pierwszy raz się z nim zetknęłam gdy chciałam Somersby w sklepie typu Żabka, ale nie w Żabce i poprosiłam o podanie Somersby,a tu ekspedientka pyta czy jabłko czy jeżyna :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Lecę do Biedry po galaretki bo mnie zaciekawiły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi zasmakuje to pewnie też polecę po kolejne;d

      Usuń
  7. Jestem ciekawa tych galaretek, bo jakoś nie zwróciłam na nie uwagi :) A posty takie lubię, o ile nie pojawiają się za często :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. galaretki leżą w koszach, może dlatego je przeoczyłaś;)
      pozdrawiam;)

      Usuń
  8. nie widziałam tej nowości w Biedrze

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty