The Luxury Touch by ShinyBox

The Luxury Touch to zestaw 5 luksusowych kosmetyków. Kolekcja ta, subtelną kreską rysuje obraz kobiety sukcesu - perfekcyjnej w każdym detalu, eleganckiej i wytwornej. Inspirowany pięknem natury, której nie wolno zmieniać, a jedynie wydobywać z niej to co najlepsze.


REVITALASH® ADVANCED
 Eyelash Conditioner Odżywka - kosmeceutyk stymulujący wzrost rzęs - 1ml
270zł/2ml


FAKE BAKE®
Flawless Samoopalacz w płynie z rękawicą do aplikacji -  88,71ml
137zł/170ml


SKINCODE
Krem 24h energii dla skóry - 25ml
158zł/50ml


THE BODY SHOP®
Sorbet chłodzący do ciała Pink Grapefruit - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
49zł/200ml


ETRE BELLE
Longlasting Eye Shadow Pen - PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
59zł/szt.


Zestaw ten wart jest 390zł, a kosztuje 119zł klik

Mnie najbardziej zainteresowała odżywka do rzęs REVITALASH® ADVANCED oraz krem do twarzy SKINCODE. Kredkę ETRE BELLE już mam, ale na szczęście w innym odcieniu. Tym razem trafił mi się nr 04 - jasny, przybrudzony brąz. Sorbet od TBS prawdopodobnie będzie musiał poczekać do przyszłego lata, no chyba że wrzesień nam spłata figla i będzie gorąco;) Samoopalacz FAKE BAKE - z jednej strony jestem ciekawa jego działania, bo czytałam dużo pozytywnych komentarzy o nim, ale z drugiej strony to nie chce się za bardzo przyciemniać. Musze jeszcze nad nim podumać;)

A Was co najbardziej zainteresowało?

Komentarze

  1. Miałam sorbet do ciała tylko w wersji Mango i wcale nie chłodził więc bez obaw możesz się teraz zabrać za swój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to super informacja;) teraz jestem jeszcze przeziębiona i jak sobie pomyślałam o chłodzącym sorbecie, to aż mnie dreszcze łapały;d swoja drogą Mango musiało cudownie pachnieć;)

      Usuń
    2. Moim zdaniem krem do ciała granat i figa Isana chłodzi bardziej niż ten sorbet.
      Tak pachniało bardzo przyjemnie choć na mój gust to miało w sobie delikatną nutę grapefriuta.

      Usuń
    3. no to może mój będzie miał delikatną nutę mango;)

      Usuń
    4. Możliwe albo jeszcze jakiegoś innego owocu ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna jest ta kredka / cień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiem ciekawa zawartość - wszystkie rzeczy interesują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej zawartości spodziewałabym się po ich standardowych pudełkach...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyzwoita zawartość :) Najbardziej cieszyłabym się pewnie z sorbetu TBS.

    OdpowiedzUsuń
  7. spodobała mi się zawartość, zwłaszcza odżywka do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zawartość! :) O mnie chyba zapomnieli. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kontaktowali się z Tobą przed wysyłką pudełka?

      Usuń
    2. tak, kontaktowali. w sumie to już jakiś czas temu. to może rzeczywiście o Tobie zapomnieli;/

      Usuń
  9. Dumałam nad nim, ale jednak odpuściłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Revitalash podobno jest genialny :) Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebawem się przekonam na własnych rzęsach o jego genialności;)

      Usuń
  11. Świetne pudełko, ja niestety nie zdążyłam zamówić i zostało wykupione.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty