DelaWell Zmysłowy scrub solny do dłoni, stóp i ciała

Zmysłowy Scrub Solny do dłoni, stóp i ciała zawiera drobne, dość ostre kryształki soli, które silnie złuszczają martwy naskórek, wygładzając skórę i przygotowując ją do wchłonięcia pozostałych, wysoce odżywczych składników preparatu, min. masła shea, olejów jojoba i makadamia. Po zastosowaniu peelingu zmniejsza się uczucie napięcia, suchości i szorstkości skóry. Staje się ona elastyczna, a peeling pozostawia niewidoczny, przyjemnie wyczuwalny film ochronny na skórze.

Pojemność: 370/650g
Cena: 35/55zł
Sklep: DelaWell, Hebe


Moje opakowanie ma 100 ml pojemności, bo jest to chyba specjalna edycja dla ShinyBox'a.

Najważniejsze składniki:
Kryształki soli - złuszczają martwy naskórek i wygładzają skórę. Działają bakteriobójczo i mineralizująco.
Eksfoliator z liczi - oczyszcza, masuje i ujędrnia skórę.
Witamina E - "witamina młodości", zapobiega wolnym rodnikom i przedwczesnemu starzeniu skóry 
Masło shea - wysoce odżywcze, działa natłuszczająco i nawilżająco. Chroni skórę przed wiatrem i słońcem 
Olej jojoba - doskonale wchłaniany przez skórę, dodaje jej sprężystości i nawilża.
Olej makadamia - działa regenerująco i wygładzająco.  
Wosk pszczeli - uelastycznia i zmiękcza skórę.
 

Skład:
Sodium Chloride, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Glyceryl Dibehenate, Tribehenin, Glyceryl Behenate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Butyrospermum Parkii ( Shea Butter), Beeswax, Litchi Chinensis Fruit Powder, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Retinyl Palmitate, Lecithin, Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, CI 26100.


Zmysłowy scrub DelaWell należy do tych mocniejszych zdzieraków, dlatego ja używam go głównie do stóp, łokci i kolan. Zapach na pierwszy niuch nosa mnie nie powalił. Przyjemny aczkolwiek był ledwo wyczuwalny gdy powąchałam go z opakowania. Jego zmysłowość odkryłam dopiero pod prysznicem i długo jeszcze po. Uwielbiam ten stan, gdy poruszę np. ręką i nagle mój nosek czuje przyjemny i w tym przypadku naprawdę zmysłowy aromat.

Zalety:
- przyjemny, zmysłowy zpach
- mocny zdzierak (drobinki są ostre i nie rozpuszczają się tak szybko jak przy peelingach cukrowych)
- apetyczna konsystencja (truskawkowy mus?)
- wydajność
- dobry skład (oleje)
- brak parafiny w składzie
- nawilża
- wygodne opakowanie

Wady:
- dostępność (u mnie Hebe nie ma;/)

kontrola zapachu;)
Moja Bandziorka kontroluje wszystkie sesje w plenerze. Tu sprawdza zmysłowość scrubu ;d

Znacie kosmetyki DelaWell? Na ich stronie widziałam też inne wersje peelingów;)

Komentarze

  1. Znam, bo kilka z nich testowałam. Dla mnie jedna wielka porażka i omijam tę markę szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Looknij do mnie, tam mam opisy wszystkich testowanych produktów tej firmy. Ani jeden mi się nie spodobał.

      Usuń
    2. przejrzałam z grubsza notki i w sumie są to produkty, które i tak za bardzo by mnie nie zainteresowały.

      Usuń
  2. Również nie mam Hebe nie znam.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie wiedziałam że kosmetyki te są w Hebe dostępne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie, ale szukałam informacji o cenie i wpadłam na wzmiankę o Hebe;)

      Usuń
  4. Lubię go używać do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po zdjęciu mogę powiedzieć że chcialabym włożyć do tego scrubu paluszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda bardzo ciekawie, muszę zrobić sobie "wycieczkę" do hebe ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty