Joanna Argan Oil czyli zawartość wczorajszej przesyłki

Wczoraj otrzymałam od firmy Joanna cały zestaw kosmetyków z serii Argan Oil. Muszę przyznać, że seria jest bardzo bogata i zawiera chyba wszystko czego każda włosomaniczka może potrzebować. Ja sama najbardziej jestem zainteresowana szamponem, odżywką i maską, ale pozostałe produkty też chętnie przetestuje.


W skład serii Argan Oil Joanna wchodzi:
Szampon 200ml/7,99zł
Odżywka 200g/7,99zł
Maseczka 150g/7,99zł
Odżywka dwufazowa 100ml + 50 ml gratis/8,99zł
Jedwabisty eliksir 30ml/15,99zł
Serum na końcówki włosów 50g/7,49zł

W sklepie Joanny trwa promocja i kosmetyki z tej serii są teraz dostępne w niższych cenach klik

Mam nadzieję, że seria Argan Oil mi przypasuje i że będę zadowolona. Jedynie co to obawiam się dwufazowej odżywki w spray'u, bo nigdy nie używałam tego typu kosmetyków. Nie ukrywam, że boję się obciążenia, no ale zobaczymy.

Znacie te kosmetyki czy Argan Oil też jest dla Was nowością?

28 komentarzy :

  1. Znam, ale nie stosowałam, bo kiedyś miałam szampon tej marki i kompletnie mi nie pasował. Ciekawe ile w tym wypadku jest olejku arganowego w składzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam już jakiś szampon z Joanny i mi pasował;)
      a składy na pewno sprawdzę ;)

      Usuń
  2. Miałam maskę do włosów i była całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tej serii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję, że tej serii nie miałam ale zaciekawiona nią jestem.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna paczuszka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ta seria nie przypadła do gustu. Ciekawa jestem jak u Ciebie się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że chociaż większość produktów będzie ok;)

      Usuń
  7. wiele dobrego o tej serii słyszałam;) chciałam nawet wyprobować, ale nie moge nigdzie znaleźć tych kosmetyków :)
    bardzo ciekawy blog, zostaje na dłuzej, obserwuje;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam i również pozdrawiam;)

      ja w sumie wcześniej o tej serii jakoś nie słyszałam;/

      Usuń
  8. Dobrze sprawdza się u mnie serum na końcówki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwszych próbach jestem zadowolona, ale jeszcze nie używałam wszystkich wspomagaczy;)

      Usuń
  10. Kuszą i strona sklepu również. Już mi wpadło w oko parę rzeczy do testów ale się zastanawiam bo dopiero co zrobiłam zakupy internetowej aptece...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie muszę kupić parę rzeczy w aptece;) stronę Joanny też przejrzałam i wiem o czym piszesz ;d

      Usuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*