Nowości Wibo i Lovely - swatche

Dziś chciałabym Wam przybliżyć kilka nowości od Wibo i jedną od Lovely. Kosmetyki te znalazłam w październikowym pudełku ShinyBox klik. Jeszcze nie zdążyłam ich porządnie przetestować i dlatego dziś tylko swatche i moje pierwsze wrażenia. Produkty te będą dostępne w Rossmannie od listopada.


Wszystkie kosmetyki prezentują się bardzo dobrze i muszę przyznać, że kuszą:)

Lovely Sculpting Powder 3 Color Press Powder 
Paleta trzech odcieni pudrów służących do modelowania konturu twarzy. Sun - wyrównuje kontur twarzy, podkreśla opaleniznę. Matte - matuje i wygładza niedoskonałości cery. Shine - rozświetla skórę nadając jej blasku.


Przede wszystkim puder jest ogromny (15g), ale w końcu w jednym opakowaniu mamy aż trzy pudry! Osobiście nie przepadam za takimi rozwiązaniami dwa czy trzy w jednym, ale nie ma co się zrażać od samego początku. 


Sun w opakowaniu wygląda bardzo fajnie, za to podczas robienia swatchy nie byłam nim zachwycona, wydawał mi się za ciemny i za ciepły. Po nałożeniu go na twarz jest ok. Nadaje się do konturowania jak i do policzków zamiast różu.

Matte jest jasny czyli pasuje mi idealnie. Życzyłabym sobie więcej takich jasnych pudrów w ofercie Wibo czy Lovely.

Shine w opakowanie podobał mi się najmniej, ale podczas robienia zdjęć zaczął mnie intrygować. Na twarzy wygląda dobrze, zarówno na szczytach kości policzkowych jak i na całym poliku. Daje efekt glow, cokolwiek to znaczy;d


Po pierwszych testach jestem zadowolona i mam ochotę na dalsze próby:)


Wibo Silk Wear Eye Shadow nr 1
Paleta idealnie dobranych cieni do powiek. Super trwała formuła z jedwabiem, pozwala na wykonanie efektownego makijażu oka.


Paletka bardzo ładnie się prezentuje, ale wieczko nie należy do tych najlżej otwieranych.  Zawiera ciekawe kolory, a w sumie będzie dostępna w czterech różnych choć mam wrażenie podobnych wariantach.


Kolory są bardzo subtelne i jak na razie nakładałam je tylko pacynką dołączoną do zestawu. Najbardziej podoba mi się odcień brzoskwiniowy. Niestety ten kolor jest bardzo wąski i przez to niewygodnie się go nabiera, to samo dotyczy grafitowego.


Biały jest perłowy, ale drobinki są bardzo drobno zmielone.

Brzoskwiniowy i grafitowy jest lekko satynowy.

Brązowy jest matowy.

Tak samo jak w przypadku pudrów Lovely, czuję się zachęcona do dalszych testów;)


Wibo Glossy Temptation Pomadka do ust nr 2
Pomadka do ust z kolagenem. Zaprojektowana by uwodzić. Doskonałość kremowej konsystencji zapewnia nieskazitelny blask i połysk. Usta są nawilżone, przepełnione kuszącym i zmysłowym wyglądem. Komfort i elegancja na 100%. Dostępna będzie w 6 kolorach.


Pomadka ma solidne i eleganckie opakowanie. Jest to zupełnie inny standard niż np. seria Eliksir. Kolor jest troszkę za ciemny dla mnie. Podoba mi się dopiero jak się już trochę zetrze. Konsystencja jest miękka, troszkę taka masełkowa. Zapach jest takim połączeniem typowo szminkowego aromatu z odrobiną czekolady? Oczywiście ciekawa jestem pozostałych pięciu odcieni.


Wibo Boom Boom Tusz do rzęs
Gotowa na mega efekt z mega szczotką? Maskara o kremowej formule zapobiegająca sklejaniu rzęs. Idealnie nadbudowuje rzęsy nadając im objętość w rozmiarze XXL. Silikonowa szczoteczka precyzyjnie je rozczesuje i modeluje nadając mega efekt sztucznych rzęs. Miękkość i sprężystość.

Tu niestety nie mam nic do powiedzenia, bo aktualnie mam pięć innych tuszów otwartych więc musicie mi wybaczyć, ale muszę się wstrzymać z otwarciem kolejnego;/


Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam przybliżyłam tych kilka nowości. Dajcie znać co Was najbardziej zainteresowało, a co niekoniecznie?
Miłego weekendu:)

Komentarze

  1. Fajnie ten bronzer wygląda i on mi się najbardziej spodobał. Najmniej tusz, bo ja ogólnie nie znosze tuszy od Wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio polubiłam sie z tuszem Lovely, też w żółtym opakowaniu:)

      Usuń
  2. bronzer i pomadka mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To 3 w 1 wydaje się całkiem ok, choć mam już coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości! Puder 3 w 1 wydaje się być fajny, ma bardzo ładne odcienie. Jeszcze ich nie widziałam w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dysk 3 w 1, ma od dłuższego czasu w swojej ofercie Sephora. Produkt z Wibo bardzo go przypomina! :)
    Ciekawa jestem pozostałych kolorów pomadek :P (o zgrozo! :P)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja otworzyłam tusz, bo jest super, Ma świetną szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jakoś nie przepadam ani za Wibo ani za Lovely. Szczególnie za ich tuszami. Żaden jeszcze się u mnie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zestawik do buzi jakoś nie specjalnie mi przypadł do gustu, zbyt pomarańczowe tony ma chyba :) Ale pomadka za to super się wydaje, a jeszcze jak piszesz że maselkowa to w ogóle jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi też się tak wydawało, że jest zbyt pomarańczowy, ale na twarzy już tego nie dostrzegam:)

      Usuń
  9. Najbardziej zainteresowała mnie pomadka, chętnie się im bliżej przyjrzę, gdy tylko się pojawią.

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe myślałam że powiesz cos o tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I zrobiło się jesiennie :) Kolor pomadki idealny na jesień, cieni zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne te produkty :)
    to trio mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trio byłoby super gdyby zamiast pudru byłby róż:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ten jeden z cieni to grafitowy? U mnie na monitorze wygląda na bardzo przyjemny fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie na swachu i powiekach wygląda bardziej na fiolet, ale w opakowaniu jakoś z grafitem mi się skojarzył:)

      Usuń
  15. O kurcze nie znam tych produktów. Dawno nie szperałam w szafach wibo i lovely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to są nowości, które wejdą do sprzedaży dopiero w listopadzie;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty