Catrice Quick Dry & High Shine Top Coat

Absolutny niezbędnik  w nowym wydaniu: lakier nawierzchniowy szybko schnie a także dodaje połysku kolorowemu lakierowi. Nie zawiera formaldehydu.

Pojemność: 10ml
Cena: 10,99zł
Sklep: Super Pharm


Lakier nawierzchniowy, który ma swoje zalety, ale i też jedną jakże uciążliwą wadę. A mianowicie rozmazuje/ściąga lakier kolorowy. Widać nawet na zdjęciu, że top jest lekko różowy, to od lakierów, które zostają na pędzelku. Szczególnie jest to męczące przy wzorkach, które bardzo łatwo zniszczyć tym topem. Sposobem na niego jest nakładanie bardzo dużej ilości, ale to też nie zawsze kończy się dobrze. Cały czas trzeba uważać i to zniechęca mnie do jego używania.


Poza tym lakier spisuje się świetnie. Gdy nam się już uda go zaaplikować bez uszczerbku dla lakieru kolorowego to top pięknie i na długo nabłyszcza, trochę przyspiesza schnięcie oraz przedłuża trwałość całego mani nawet o kilka dni.

Pomimo tylu zalet mi się nie chcę z nim męczyć. Podejrzewam, że jeszcze go czasem użyje, ale na pewno nie sięgnę po drugie opakowanie.

A Wy co o nim myślicie?


Komentarze

  1. Szkoda, że tyle sprzeczności w nim występuje..

    OdpowiedzUsuń
  2. No i tutaj całkowicie odpada - nie cierpię, gdy top ściąga kolor bazowy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam zaufania do topów z Essence czy Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie z Essence świetnie sprawdzały się bazy pod lakier, miałam dwie i były niezłe;)

      Usuń
  4. Ja mam taki lakier z Sally Hansen (Insta Dry) i jest mega :) nie zamienię go na żaden inny, szczególnie, że w przeciwieństwie do tego z Catrice nie rozmazuje lakieru kolorowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam swojego ulubieńca z AllePaznokcie, którego nie zastąpię na nic innego na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że znalazłaś coś co się świetnie u Ciebie spisuje;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty