Dwa benzyniaki czyli Catrice kontra Essence

Podczas małych porządków w lakierach do paznokci trafiłam na dwa benzynowe lakiery. Jeden z nich to Catrice Ultimate Nail Lacquer nr 55 Get The Blues (pokazywałam go tu). Natomiast drugi to Essence Colour & Go nr 122 Chic Reloaded, którego jeszcze nie było na blogu. Pomyślałam sobie, że warto je porównać i wybrać ten po który będę częściej sięgała.


Pomalowałam paznokcie tak aby obydwa kolory były obok siebie, wtedy najłatwiej mi jest ocenić, który odcień bardziej mi się podoba. 


Catrice
Lakier kryje po dwóch warstwach, chociaż dla uzyskania głębszego koloru dodałabym mu jeszcze trzecią (na zdjęciu są dwie warstwy). Trwałość średnia - bez topu, ale na bazie 2 dni. Aplikacja bezproblemowa. 
10ml/10,49zł


Essence
Właściwości tego lakieru są praktycznie takie same. Jedynie krycie jest na tyle mocne, że nie ma sensu dokładać trzeciej warstwy. 
8ml/6,99zł


Mi osobiście bardziej podoba się lakier z Catrice. Można łatwiej dostrzec w nim efekty specjalne jakie funduje nam wykończenie benzynowe. Essence jest jakiś taki smutniejszy.

A Wam który lakier bardziej się podoba?

Komentarze

  1. Chyba nigdy nie przekonam się do 'beznyniaków'. Chociaż ten z Catrice bardziej mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten z Essence i chyba on bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba są śliczne, ale mnie z kolei chyba bardziej podoba się Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnę są, takie metaliczne kolory kojarzą mi sie z mocnymi kobietami ;p

    Dolaczam do grona stalych bywalców !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam i zapraszam w moje skromne progi:)
      ciekawe skojarzenie!:)

      Usuń
  5. mi oba sie podobają tak samo, ale nie jestem "specjalistą" od lakierów benzynowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten z essence miałam więc mniej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przepadam za jasnymi kolorkami ;)) . Lubię lakiery z Essence ;) .

    OdpowiedzUsuń
  8. Essence jest świetny, już kilka razy stałam obok niego i zastanawiałam się nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty