Lolita Lempicka Lolita Lempicka EDP

Zacznę od tego, że niestety nie posiadam oryginalnego flakonu tylko odlewkę tego zapachu. Strasznie żałuję bo flakon jest przepiękny i to głównie on skusił mnie do poznania tej kompozycji zapachowej. Na chwilę obecną czuję się zaspokojona i nie ciągnie mnie do pełnowymiarowej wersji.


Dla mnie Lolita Lempicka jest słodka (trochę ulepkowata), ciepła i ciężka. Dla mojego nosa jest ok, ale osoby które nie przepadają za dusicielami mogą się męczyć z tym zapachem. Najchętniej sięgam po nią jesienią i zimą. Utrzymuje się bardzo długo, czasem czuję ją jeszcze na drugi dzień, np. na szaliku.

nuta głowy: lukrecja, bluszcz, anyż gwiaździsty z dodatkiem orientalnych nut kwiatowych
nuta serca: fiołek, irys, wiśnia amarena
nuta bazy: wanilia, pralinka, bób tonka, wetiweria, piżmo, paczula.

Osobiście nie przepadam za anyżem czy lukrecją, ale tu jakoś mi te nuty nie przeszkadzają.  

a tak wygląda oryginalny flakon, źródło http://www.fragrantica.com
Lubię ten zapach, chociaż nie wyczuwam w nim żadnej zmiany. Mam wrażenie, że ciągle pachnie tak samo, no może później staje się mniej intensywny. Możliwe, że właśnie z tego powodu nie czuję ochoty na posiadanie pełnowymiarowego flakonu. Co nie zmienia faktu, że teraz chętnie po nie sięgam.

Znacie perfumy Lolity Lemickiej? 

14 komentarzy :

  1. Zapachy Lolity są bardzo ciekawe, dobrze się je nosi i dość długo się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam zapachy Lempickiej. Posiadam 3 jak narazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze gdzieś próbkę bodajże L, ale nie jestem pewna, musze koniecznie poszukac;)

      Usuń
    2. L gdzieś mi się też plącze w próbkach. Mam jeszcze flakon Si i dla mnie to cudeńko

      Usuń
    3. albo ta moja próbka to Si właśnie, pamiętam, że jakaś taka krótka nazwa była;)

      Usuń
  3. Miałam cały flakonik ale sprzedałam dalej, coś nie mogłam przekonać się do tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze słysze o tej marce :) fajne flakoniki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie flakony LL są niesamowite;)

      Usuń
  5. Jaki cudny flakonik :) Wypsikałabym się tymi perfumami :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*