ShinyBox by Pewex Listopad 2014 Towar Pierwsza Klasa!

Towarzysze i Towarzyszki! Odpowiadając na żywotne potrzeby wszystkich kobiet, prezentuje Wam dziś najnowsze pudełko ShinyBox by Pewex. Motywem przewodnim pudełka jest jesienna pielęgnacja czyli przygotowanie skóry na zimę. Dzięki zawartości listopadowego pudełka, w sposób należyty zadbacie o jej regenerację i odżywienie.


Tak prezentuje się cały towar z listopadowego pudełka SginyBox by Pewex


NU
Nail Care Polish Remover Pielęgnujący zmywacz do paznokci w chusteczkach
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY - NOWOŚĆ
19zł/10szt.


ORGANIQUE
Złoty peeling cukrowy z ekskluzywnej linii Eternal Gold
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
68zł/200ml


BANIA AGAFII
Balsam do włosów Odżywczo-Regeneracyjny
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY - NOWOŚĆ
6zł/100ml


JOKO
Baza pod cienie
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
23zł/5g


MARIZA
Peeling do ust
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
10zł/10ml


 APC 
5 osobnych cieni do powiek w kuleczkach
PRODUKTY PEŁNOWYMIAROWE - NOWOŚĆ
65zł/5szt.
 

Przypinka by Pewex

 
 Jak dla mnie jest to "Towar Pierwsza Klasa"! Mam małe zastrzeżenie do cieni w kuleczkach APC, ponieważ nie mogę dwóch z nich odkręcić. Będę musiała poprosić Lubego o pomoc. Pozostałe produkty są bezproblemowe. Fajnie, że pojawiły się kolejne chusteczki do zmywania paznokci. Na pewno będę chciała zrobić ich porównanie;) Peeling z Organique zawsze jest mile widziany w mojej łazience. Saszetki Bania Agafii kojarzę, ale jeszcze nigdy żadnej nie miałam. Bazę Joko miałam, ale w innej wersji, tej tańszej. Chętnie się przekonam czy wersja Exclusive jest rzeczywiście lepsza i łatwiejsza w obsłudze. No i na koniec mały drobiazg od firmy Mariza, który pięknie pachnie i w ogóle uroczo wygląda.


W tym miesiącu ambasadorki ShinyBox'a dostały dodatkowo reklamówkę z upominkami od sklepu internetowego Pewex.pl. T-Shirt z napisem I (love) Bambino i torbę na zakupy. W tej chwili trwa wyprzedaż towarów jesiennych nawet do -70%. W sklepie znajdziecie sporo ciekawych pomysłów na prezenty mikołajkowe;)


Jeśli zdecydujecie się na zakupy w sklepie Pewex.pl to mam dla Was zniżkę - 10% ważną do 31.12.2014. Wystarczy wpisać w koszyku rabatowym kod: SHINY.



I jak Wam się podoba zawartość listopadowego pudełka ShinyBox? 

Jeśli się podoba to mam dla Was voucher na dokonanie pojedynczego zakupu listopadowego pudełka w promocyjnej cenie 53 zł zamiast 59 zł. Rabat ukaże się po wpisaniu hasła: TOWAR1KLASA w formularzu zamówienia na stronie www.shinybox.pl.

Komentarze

  1. Jak dla mnie zawartość bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczka są ostatnio coraz to lepsze! Bardzo podoba mi się zarówno zawartość jak i samo jego opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym miesiącu pudełko jest w moim ulubionym kolorze - niebieskim;)

      Usuń
  3. Torba jest super, no i Organique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torba jest tak fajna, że na zakupy śmiało mogę ją wziąć zamiast torebki;)

      Usuń
  4. Zawartość super, choć czytam już kolejny raz, że macie problem z otworzeniem cieni - u mnie problem taki nie wystąpił, więc chyba trafiłam na opakowanie bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez czytałam o tym problemie u innych dziewczyn i miałam nadzieję, że mnie to nie spotka. mam nadzieje, ze mój Luby sobie z nimi poradzi:)

      Usuń
  5. Nie lubię tych wszystkich Boxów :))

    zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcie :)) więcej szczegółów na asiulcowaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty