Signal White Now Gold! Efekt bielszych zębów już od pierwszego szczotkowania!

Nowa Signal White Now Gold to pasta o udowodnionym medycznie działaniu – chroni zęby przed próchnicą, wzmacnia szkliwo, wspomaga walkę z kamieniem nazębnym, odświeża oddech i, co najważniejsze, zawiera 3 razy więcej składnika aktywnego technologii „Blue Foam”, dzięki czemu zwiększa efekt natychmiastowego, optycznego wybielania o 50%.  Rezultat? Widoczny już po pierwszym szczotkowaniu – olśniewający, bielszy uśmiech! 

Pojemność: 50ml
Cena: 9,99zł
Sklep: Rossmann


Zacznę od tego, że na początku nie doczytałam, że jest to pasta wybielająca, która daje efekt już po pierwszym szczotkowaniu. Myślałam, że z każdym myciem wybielenie będzie coraz lepsze. Teraz wiem, że niepotrzebnie używałam jej na noc, bo po co mi tymczasowo białe zęby w nocy? 

White Now Gold świetnie sprawdzi się przed wyjściem, gdy zależy nam na ładnym uśmiechu. Pasta optycznie wybiela i sprawia, że zęby się pięknie błyszczą. Do tego dobrze myje i chroni przed próchnicą (1450 ppm fluoru).  Ma przyjemny miętowy smak i niebieski kolor, który może brudzić, np. ręcznik. Samo wybielenie jest widoczne, chociaż z większymi przebarwieniami pasta sobie nie radzi. Na duży plus zasługuje jeszcze fakt, że nadaje się do wrażliwych zębów.
Podsumowując jestem na tak! Przed ważnym wyjściem na pewną sięgnę po Signal White Now Gold, a na przebarwienia po czarnej herbacie muszę zaopatrzyć się w zupełnie inny produkt.

A Wy co myślicie o takim natychmiastowym, ale tymczasowym wybieleniu zębów?


Komentarze

  1. Nie wierzę, że jakaś pasta może wybielić zęby, a tylko usuwa osady z kawy, herbaty i stąd zęby wydają nam się jaśniejsze. Ja rzadko kiedy sięgam po wybielające pasty, bo raz, że mam białe zęby, a dwa, że takie pasty wzmagają nadwrażliwość, z którą się wzmagam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie jest to efekt długofalowy. Mnie też niestety dotyka problem nadwrażliwości zebów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, ale z drugiej strony taki efekt tymczasowy też jest przydatny:)

      Usuń
  3. Dostałam tę pastę dzisiaj w JOYBOX-ie i tak sobie myślałam, że efekt wybielenia będzie tymczasowy - jak widać, nie myliłam się :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nawet nie pomyślałam, że efekt może być tymczasowy. musiałam o tym doczytać na ulotce;d pozdrawiam:)

      Usuń
  4. uwielbiam tę pastę i od dawna jej używam. Nic tak nie wybiela zębisk jak ona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam, że to nowość. fajne, że jesteś zadowolona:)

      Usuń
  5. Rzeczywiscie efekt optyczny daje na pare h, pozniej wszystko wraca do normy, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm trafiła mi się w Joyboxie, chętnie ją przetestuję. Zobaczymy jak wypadnie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm trafiła mi się w Joyboxie, chętnie ją przetestuję. Zobaczymy jak wypadnie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo o niej słyszałam, i chętnie ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa pasta do zębów. Jeszcze jej nie stosowałam nigdy, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty