Vanilla Chai Yankee Candle

Sezon kominkowy w pełni, także pora na kolejny zapach. Tym razem wracam do kategorii korzennej, którą coraz bardziej lubię:) Jesienny i niestety dzisiaj samotny wieczór dobrze jest sobie osłodzić chociażby woskiem Vanilla Chai - Aksamitna mieszanka pikantnego aromatu imbiru, cynamonu i wanilii.


Według mnie wosk powinien się nazywać Cinnamon Chai, ponieważ wyczuwam tu głównie cynamon, a wanilii jak dla mnie nie ma tu wcale. Ogólnie zapach mi się podoba, ale kupując wosk o nazwie zawierającej wanilie chciałabym aby było ją czuć podczas palenia. A Vanilla Chai jest mocno cynamonowa, słodka i intensywna. Wystarczy zapalić wosk na chwilę, a pokój zostaje szybko wypełniony iście świątecznym aromatem. Gdy rano wchodzę do pomieszczenia, w którym dzień wcześniej paliłam ten wosk to czuje delikatny zapach świątecznych pierniczków. Musze przyznać, że jest to miłe uczucie, szkoda tylko, że na stole nie ma talerzyka z tymi pachnącymi słodkościami ;d

Lubicie Vanilla Chai? Wyczuwacie w nim wanilie?

Komentarze

  1. Tak to już jest z woskami że zapach często okazuje się inny niż nazwa sugeruje. Cynamonu nie lubię ale na wanilię szczególnie w zimowe mroźne wieczory z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie jestem fanką cynamonu, ale te słodkie odmiany lubie, gorzej jak trafie na taki gorzki!

      Usuń
  2. I ja również go dopisuję do listy ;d

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty