Zapraszam do wspólnego zamówienia z hurtowni Awanti

Dziewczyny na dniach planuję zrobić zamówienie z hurtowni odzieży Awanti. Potrzebuje osób, które przyłączą się do mnie i pomogą mi w zebraniu 20 sztuk odzieży. Ja jeszcze dokładnie nie wiem na ile rzeczy się zdecyduje, ale myślę że 5-6 na pewno. Jeśli jesteście zainteresowane to dajcie mi znać ile mniej więcej sztuk byście brały, najlepiej na maila anitabre@op.pl.

bluza z działu męskiego, którą upatrzyłam dla Lubego

Zasady:

1. Wszystkie chętne (zdecydowane na 100%) po ustaleniu daty składania zamówienia proszę o kontakt na maila z następującymi informacjami:
- numer katalogowy (pod zdjęciem)
- ilość sztuk lub pakietów/rozmiarówek, ewentualnie rozmiary jakie Was interesują (np nr 126 - 1s,1m)
- link oraz krótki opis danej rzeczy (np. bordowa bluza z ćwiekami, to mi pomoże przy późniejszym pakowaniu)
- dane do wysyłki do Was

2. Chciałabym wpłatę pieniędzy przed dokonaniem zamówienia, ponieważ chce wyeliminować ewentualne nieporozumienia - tzn. nie chce po prostu zostać z zamówionymi przez kogoś ciuszkami
 
Nie wiem dokładnie ile wyniesie przesyłka do Was. Prosiłabym o kwotę 9,50zł na paczkę ekonomiczną. Do całkowitej sumy należy doliczyć koszt wysyłki do mnie - 20zł podzielimy na liczbę osób składających zamówienie.
 
Datę składania zamówienia podam zainteresowanym mailowo, gdy już będę wiedziała czy mamy wymagane 20 sztuk odzieży.

Czekam na Was:)
 

Komentarze

  1. Hej :) a zamawiałaś kiedyś coś u nich? Jaka jakość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zamawiałam już kilka razy:) ciuchy te pochodzą z różnych sieciówek (Primark, C&A, H&M i inne) i ich jakość jest różna, ale ja jestem zadowolona:)
      podaje jeszcze link do aukcji na Allegro gdzie można sobie sprawdzić wymiary niektórych rzeczy
      http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9741959

      Usuń
  2. Wiele dobrego się dowiedziałem tutaj :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty