Love Me Green Organic Relaxing Massage Oil, czyli olejowy śmierdziuch

Olejek do masażu na bazie olejku z sezamu ekologicznego. Wyjątkowe połączenie oleju sezamowego i oleju z moreli ekologicznych oraz witaminy E. Składniki te odżywiają skórę ciała jednocześnie czyniąc ją bardziej delikatną.

Pojemność: 100ml
Cena: 39zł, aktualnie jest w promocji i kosztuje 29zł


Po olejku do masażu spodziewałam się cudownego  i relaksującego aromatu. Niestety zapach okazał się słaby, powiedziałabym nawet, że brzydki. Zapachu z moreli na pewno tu nie wyczujecie. Podobno tak pachnie kwiat Frangipani, który jest przepiękny i uroczy (sprawdziłam w necie), ale nie chciałbym go wąchać;d. Podczas pierwszej aplikacji zastanawiałam się nawet czy czasem nie jest on przeterminowany? Z każdym kolejnym użyciem mój nos przyzwyczaił się do tej dziwnej woni, ale drugi raz na pewno nie sięgnę po ten kosmetyk. Cały olejek składa się z sześciu różnych olejów: sezamowego, morelowego, roślinnego, arganowego, słonecznikowego i sojowego. 


Stosuje go głównie do nawilżania skóry całego ciała po kąpieli. Jego data ważności jest zbyt krótka, abym mogła używać go tylko do masażu. Pisałam już, że nie jestem zadowolona z zapachu, a co z działaniem? Otóż działanie jest jak najbardziej na plus. Olejek dobrze nawilża i nie podrażnia mojej wrażliwej skóry. Wchłania się długo, tak jak większość olejów. Opakowanie jest średnio wygodne i czasami zdarza mi się je pobrudzić olejkiem.

Polecam tylko fanom kwiatów Frangipani:)

9 komentarzy :

  1. Lubię zapach kwiatów frangipani, ale też nie zawsze. Czasem jest zbyt chemiczny,a czasem zbyd odurzający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy zapach tego olejku by Ci przypasował?

      Usuń
  2. Ja uwielbiam swój olejek do masażu z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że trochę taki śmierdziuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie nawilża, dodaję do wody, ale fakt zapach ma dziwny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie posiadam wanny, tak to pewnie tez bym dodawała go do kąpieli;)

      Usuń
  5. Muszę obczaić te kwiaty frangipani, jeszcze o nich nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*