Nowości Balea

Balea nie próżnuje i znowu wprowadza nowe produkty. Pod koniec stycznia pisałam notkę o nowościach, a teraz pojawiły się kolejne. Oczywiście mam ochotę na kilka z nich;) 

Nowa seria do włosów Wanilia i Olej Migdałowy Szampon i Maska do włosów zniszczonych

 Seria dla dzieci. Żel pod prysznic i Szampon Fische oraz Płyn do kąpieli Siedem cudów świata.
 


Ultra Sensitive Krem do skóry wrażliwej i Krem do suchych rąk Fruity Harmony


Seria Luxury Balsam do rąk o zapachu wanilii i paczuli (150ml) oraz Krem do pielęgnacji ciała, twarzy i warg Sail away o zapachu pysznych malin (30ml).

Szampon do włosów Tropical Dream Mango i Ananas oraz Trend It Up Perfumy do włosów o kwiatowym zapachu (100ml)

Co Was najbardziej kusi?;)

Komentarze

  1. Kurde, chce w końcu coś z Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzą mi się od bardzo dawna, a nie mam je jak kupić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a sprawdzałaś internetowe sklepy? można złożyć wspólne zamówienie, np. z koleżanką i w ten sposób obniżyć koszty wysyłki;)

      Usuń
  3. Na ten duet migdałowy waniliowy mam straszną chęć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj widziałam te waniliowe kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowości mnie cieszą i mam
    Nadzieje, ze znajoma mi przywiezie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja może pod koniec kwietnia wybiorę się na zakupy do DM ;)

      Usuń
  6. Zaciekawiły mnie perfumy do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko, bo jedyne co mam z Balea to kokosowy żel pod prysznic otrzymany po znajomości od koleżanki. Nie ma tych produktów tu gdzie mieszkam i nie ma ich w moim rodzinnym mieście i pobliskich miastach NIGDZIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moze skusisz się na zamówienie przez internet? ja mam nadzieję, że pod koniec kwietnia odwiedzę DM:)

      Usuń
  8. Aż ślinka cieknie...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam dziś w czeskim DM i jeszcze ich nie było;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda;/ ja może dopiero za miesiąc zawitam do niemieckiego DM-u ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty