Head&Shoulders i mój zestaw startowy w akcji „Polska walczy z łupieżem”

Jakiś czas temu pisałam Wam o akcji Head&Shoulders „Polska walczy z łupieżem” klik. Dziś pokażę Wam zestaw szamponów i odżywek, które będę stosowała w ramach tej kampanii. Takie same zestawy już niebawem będziecie mogły wygrać w konkursie na moim blogu. Muszę tylko jeszcze ustalić szczegóły i przede wszystkim wymyślić zadanie konkursowe. Może Wy macie jakieś pomysły?

A tak prezentuje się mój zestaw:


Nie będę ukrywać, że najbardziej cieszy mnie duet z olejkiem z migdałów, który składa się z szamponu i odżywki przeciwłupieżowej, nawilżającej skórę głowy i włosy. Miałam okazję już go kiedyś używać i z tego co pamiętam dobrze mi służył. Chętnie sobie przypomnę jego działanie i za jakiś czas na pewno dam znać czy nadal mnie on zachwyca.


Kolejny duet to szampon i odżywka przeciwłupieżowa Citrus Fresh do włosów przetłuszczających się. Sama nie stosuje produktów do włosów przetłuszczających się (chociaż takowe posiadam), ale chętnie obdaruje tym zestawem koleżankę czy brata. Brat i koleżanka lubią ten duet, a ja na szczęście tych cytrynek mam więcej niż sztuk jeden ;)


Na koniec zostawiłam dwie nowości, które zamierzam sprawdzić na sobie:
- szampon przeciwłupieżowy właściwości łagodzące do swędzącej skóry głowy z aloesem
- szampon przeciwłupieżowy do wrażliwej skóry głowy do włosów normalnych z wyciągiem z eukaliptusa


Dajcie znać, które produkty już znacie, a które chciałybyście poznać? No i koniecznie mi podpowiedzcie jaki konkurs zorganizować? Zastanawiałam się przez chwilę nad fotograficznym, ale nie wiem czy to dobry pomysł.

Miłego dnia;)

Komentarze

  1. łupieżu nie miałam nigdy, na szczęście, ale kilka razy próbowałam te szampony i dla mnie nie były zbyt dobre

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo te szampony są świetne nie tylko przy walce z łupieżem. pomagają na suchą i swędzącą skórę głowy oraz świetnie zmywają oleje z włosów;) jeśli próbowałaś tylko jednego rodzaju to polecam spróbować innej wersji, bo mi np, nie przypasowały wersje 2w1, ale zielone jabłuszko czy migdał ubóstwiam ;)

      Usuń
  2. Zestaw migdałowy wygląda zachęcająco. Nie wiem dlaczego, ale już samo opakowanie mnie bardzo pcha do zakupu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, jak pierwszy raz zobaczyłam to opakowanie u koleżanki to też coś mnie pchnęło do niego ;d

      Usuń
  3. Ja właśnie dziś dostałam paczuszkę z tymi szamponami :D wygrałam ją u jednej z dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te cytrynowe <3 Pięknie pachną no i oczywiście są bardzo skuteczne ;)
    Obserwuję i również zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam łupiezu więc nigdy nie zwracałam uwagi na te szampony ale zainteresowała mnie odzywka z olekiem z migdałów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam łupieżu, ale moje włosy i skóra głowy lubi H&S. wcześniej używałam ich sporadycznie dla porządnego oczyszczenia włosów z olejów czy ze środków stylizujących lub w nagłych wypadkach, gdy mnie skóra głowy swędziała. ostatnio jednak zużyłam cały szampon chyba w 2-3 tygodnie;)

      Usuń
  6. A ja ich nie cierpię... Włosy mi sie po nich elektryzują, nie moge ich ułożyć i przetłuszczają sie po kilku godzinach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest wręcz odwrotnie;d może spróbuj innej wersji, nie każdy H&S jest taki sam w działaniu ;)

      Usuń
  7. Moje włosy nie lubią się z tą firmą :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ich szampony, stosuje od lat. Odzywek nigdy nie miałam. I bardzo jestem ciekawa tej wersji migdałowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja jakiś rok temu używałam tej serii migdałowej w Niemczech i myślałam, że ona u nas jest niedostępna, ale na szczęście się myliłam;)

      Usuń
  9. Jak tylko łupież się pojawia to tylko po HS sięgam. Skuteczne szampony... tylko strasznie włosy wysuszają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, bo one bardzo dobrze oczyszczają to może i przesuszają, chociaż ja u siebie tego nie odnotowałam.

      Usuń
  10. Te szampony od dawien dawna goszczą w mojej łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam H&S =) Ostatnio pokochałam tą markę na nowo.. rewelacyjnie działa na wszelkie problemy skórne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swego czasu używałam tylko ich szamponów, później przestawiłam się na delikatne i zaczęłam robić zakupy szamponowe przez internet. Chociaż czuję, że niedługo będę musiała zarządzić mały powrót :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie zapraszam niebawem na konkurs z H&S ;)

      Usuń
  13. Miałam kiedyś ten cytrynowy, dawno to już było, ale sprawdził się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty