Kampania NaroDove Piękno - wszystkie Polki są piękne!

Tylko 6% Polek uważa się za piękne, a aż 59% za przeciętne - a jak Ty się czujesz?
Marka Dove konsekwetnie od 2012 roku przełamuje stereotypy postrzegania kobiet oraz mówi o samoakceptacji. W tym roku marka Dove stawia na Polki i zachęca się je do ujawnienia swojego prawdziwego piękna!

11 maja ruszyła wielka kampania skierowana wyłącznie do nas! Polki mają głos! Wreszcie będą usłyszane i zauważone! Mają możliwość powiedzieć – jestem piękna! Zwrócą uwagę na swoje atrybuty, które nie koniecznie związane są z wyglądem! Polki mają szansę przyłączyć się do akcji NaroDove Piękno!

Wystarczy wejść na stronę www.idoveyou.pl/narodovepiekno i wyrazić swoją aprobatę dla kampanii klikając przycisk „popieram”. Każdy głos poparcia jest liczony i przyczynia się do zwiększenia ogólnej liczby osób, które w całej Polsce dołączą do akcji. Masz pomysł na manifest? Chcesz rozwinąć hasło „Jestem piękna, bo...” i zdradzić Polkom swój sposób na piękno – zaprojektuj swój T-shirt i pokaż jak Ty interpretujesz ideę akcji. Niech inspiracją dla Ciebie będzie manifest ambasadorki kampanii- Doroty Wellman:

•  Jestem piękna, bo lubię i akceptuję siebie 
•  Jestem piękna, bo jestem sobą i znam swoją wartość 
•  Jestem piękna, bo jestem mądra i zaradna 
•  Jestem piękna, bo jestem Polką 
•  Jestem piękna, bo jestem optymistką i kocham życie

Spośród osób, które dołączą do akcji codziennie marka Dove będzie losować 85 T-shirtów z manifestami. Osoby, którym nie uda się wygrać będą miały możliwość zakupu T-shirtu w sklepie internetowym.

Ja już poparłam akcję i nawet zaprojektowałam swój T-shirt;) Przyłączycie się i Wy?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty