Konkurs z Head&Shoulders

W kwietniu pisałam Wam o kampanii "Polska walczy z łupieżem" klik. Obiecałam Wam wtedy konkurs z zestawami od Head&Shoulders, a że nie rzucam słów na wiatr, to dziś przybywam właśnie z zadaniem konkursowym;)

Za nim jednak przejdę do pytania konkursowego, przybliżę Wam nagrody;)


Do wygrania jest aż pięć zestawów z powyższego zdjęcia, w skład którego wchodzą:

- Head&Shoulders szampon i odżywka przeciwłupieżowa do włosów przetłuszczających się Citrus Fresh
- Head&Shoulders szampon i odżywka przeciwłupieżowa, nawilżająca skórę głowy i włosy z olejkiem z migdałów
- Head&Shoulders szampon przeciwłupieżowy o właściwościach łagodzących do swędzącej skóry głowy z aloesem 
- Head&Shoulders szampon przeciwłupieżowy do wrażliwej skóry głowy do włosów normalnych z wyciągiem z eukaliptusa

Aby zgarnąć jeden z pięciu zestawów wystarczy dokończyć zdanie

"Jak wygram walkę z łupieżem to..."

Może to być jedno zdanie, a może to być całe wypracowanie. Wszystko zależy od Was, liczy się pomysł, a nie umiejętności pisarskie;)

Regulamin:
1. Należy być obserwatorem bloga Kosmetyki Atiny
2. Należy dokończyć zdanie konkursowe
3. Należy zostawić swój adres mailowy.
4. Konkurs trwa od 21.05.2015 do 04.06.2015 roku
5. Wyniki ogłoszę najpóźniej tydzień po zakończeniu konkursu
6. Nagrody wysyła firma Head&Shoulders, najpóźniej 3 tygodnie po podaniu wyników.
7. Zwycięzców (pięć osób) wybieram ja ;)

Zapraszam do zabawy i życzę szczęścia!

Komentarze

  1. Obserwuję jako Milena M
    millena90m@gmail.com

    Jak wygram walkę z łupieżem to poczuję wielką ulgę. Z problemem męczę się już od ponad roku, czasem jest lepiej, czasem gorzej, a bardzo chciałabym w końcu wrócić do nie-przeciwłupieżowych szamponów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: swiaturody159
    swiaturody159@gmail.com

    Ja już swój zestaw wygrałam. Chętnie jednak podaruję go swojej przyjaciółce, która również zmaga się z łupieżem, z pewnością się ucieszy. Z chęcią powalcze dla niej o taki zestaw :)
    Jak wygram walkę z łupieżem będę mogła poczuć się piękniejsza i pewniejsza siebie. Co jakiś czas niestety mam z tym problem. W końcu włosy bez łupieżu to podstawa zadbanej kobiety. Fryzura nadaje każdej z nas wdzięku, uroku oraz niezwykłości w naszym wyglądzie. Sprawia, że czujemy się dobrze. Pokonując łupież doznam doskonałości i bez obaw będę mogła cieszyć się swoimi włosami… :))

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako rudy włos
    baner rudywlos.blogspot.com
    mail kasdwaraz@gmail.com

    Jak wygram walkę z łupieżem będę szczęśliwa i dużo bardziej pewna siebie niż teraz. Łupież towarzyszy mi od najmłodszych lat. Dermatologów zmieniałam jak rękawiczki, testowałam wcierki, szampony apteczne, cuda wianki, nic nie pomagało. Najgorsze było to gdy w nocy nieświadomie się podrapałam, a rano budziłam się ze śniegiem na włosach. Jedyne co na razie łagodzi objawy to regularne mycie i rzadkie zmienianie szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    ewcius1991@vp.pl

    Jak wygram walkę z łupieżem to przestanę się osypywać zawsze i wszędzie. Już po zimie a białe płatki nadal lecą. Tylko z mojej łepetynki. A to wszystko przez alergię, która powoduje swąd skóry, także głowy (i przede wszystkim głowy). W końcu ludzie nie będą na mnie patrzyli jak na osobę, która za przyjaciół ma pchły albo co gorsza wszy. Mimo brania leków i picia wapna, czasem swędzenie jest nie do opanowania ;/.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Alieneczka
    alieneczka@o2.pl

    Jak wygram walkę z łupieżem to... zniknie jeden z moich największych 'urodowych' problemów, ktory bardzo często wraca i uprzykrza mi życie.
    Nareszcie wróciłabym do eleganckich fryzur lub choćby zwykłego rozpuszczenia włosów bez poczucia wstydu i myślenia czy inni widzą mój skórny problem. A trzeba przyznać, że to obrzydliwa dolegliwość ... często kojarząca się z niedbałością, a przecież wcale tak nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wygram walkę z łupieżem to chętnie pomacham czupryną na jakimś rockowym koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam podać mejla: pamircia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę uczestniczkom powodzenia, ja się nie zgłaszam, ponieważ od ich szamponów dostaję łupieżu :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako : Sylwia26
    Odpowiedź konkursowa :

    Walka z łupieżem, to nie jest błaha sprawa,
    Lecz gdy ją wygramy to zaczyna się zabawa...
    Jak wygram walkę z łupieżem to...
    Śniłam kiedyś, o pięknych gęstych włosach,
    Które upięcia miały w grubych kłosach,
    Wszyscy zazdrościli mi tej objętości,
    Zauważyć można było tą nutkę zazdrości,
    Lecz był jeden problem, o którym inni nie wiedzieli,
    Gdy się nasilił, wszyscy się o nim dowiedzieli,
    Problem z łupieżem nękał mnie dnia każdego,
    Było to dla mnie coś uciążliwego.
    Po części sen spełnił się w moim życiu,
    Dlatego można tu mówić o częściowym pokryciu,
    Lecz zamiast tej dobrej strony, łupież otrzymałam,
    I od tego czasu się totalnie załamałam,
    Dość że włosy mam cienkie i ze skłonnością do przetłuszczania,
    To teraz kolejny problem jest do zwalczania,
    Lecz determinacja w mej świadomości się nie poddaje,
    Tak łatwo łupieżowi zawładnąć włosami nie daje,
    A jak wygram walkę z łupieżem to problem zniknie z mej głowy,
    I widok włosów będzie dla oczu zmysłowy,
    Sprawi to, że nabiorę wreszczenie odwagi,
    W doborze szamponu większej rozwagi.

    Ł- Łupież to problem, z którym się od dawna borykam,
    U-U kogo nie spojrze na włosy, również go spotykam,
    P- Pomimo wielu preparatów działających cuda,
    I-Ile bym nie wypróbowała, tylko z Head&Shoulders mi się zwalczyć go uda,
    E-Estetyka mych włosów sprawi, że nie będę czuła się zażenowania,
    Ż- Że w końcu będę czuła się usatysfakcjonowana.

    Bo jak wygram walkę z łupieżem to...
    Będę czuła satysfakcję ogromną,
    A chwila w której się to stanie będzie wielkopomną,
    W końcu nie będę wstydziła się swoich włosów,
    I nie będę już słyszała na temat mojego łupieżu rozgłosu.

    e-mail : xxxsylwusia26xxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako Justyna Wiśniewska
    email: wisniewskajus@wp.pl

    Jak wygram walkę z łupieżem... to na pewno bym się cieszyła ale na szczęście ( odpukac) mnie to nie dotyczy ;) Ale wiem, ze jeśli moja mama by wygrała walkę z łupieżem to bez krępacji poszłaby do fryzjera i by powiedziała' panie, scinaj!' ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: POLARIS
    E-mail: anka32a@gmail.com

    Jak wygram walkę z łupieżem to...
    Będę włosami machać na każdym kroku,
    będę się nimi zachwycać za dnia i o zmroku.
    Pozwolę facetowi gładzić mnie po głowie,
    już teraz wiem, że się zdziwi i co powie,
    bo jak do tej pory ma zakaz ich macania,
    by nie został mu łupież na dłoni od ich dotykania.
    Będę także włosy spinać wysoko w koki,
    a także kręciła z nich fantastyczne loki.
    Podkreślać je będę jak nigdy wcześniej,
    i rozpuszczać je będę zdecydowanie częściej.
    Nie będę się już martwić o biel między włosami,
    która obsypuje się na ubrania czasami.
    Jak wygram walkę z łupieżem to....
    Po prostu będę bardziej pewna siebie,
    poczuję się bez łupieżu na głowie jak w niebie.
    Zyskam wiarę, że wszystko się udaje,
    więc czekać na wygraną z łupieżem mi pozostaje :)



    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wygram walkę z łupieżem to...
    Może 'walkę' z cellulitem rozpocznę ?
    Na pewno na laurach nie spocznę!
    Będę eksponowała swoje włosy,
    by zdrowe były dalsze ich losy !
    Będę swe włosy ciągle rozpuszczała,
    by je każda kobieta podziwiała.
    Będę pannom z łupieżem pomagała,
    do zakupu szamponów zachęcała,
    marki Head&Shoulders oczywiście,
    by każda z Nas miała włosy fantastyczne !

    Obserwuję jako: MoOonika K
    E-mail: moniaaa777@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak wygram walkę z łupieżem to...

    1. pójdę skoczyć na Bungee (choć panicznie boje się wysokości )
    2. wyjdę bez makijżu do ludzi (choć nie wiem czy wszyscy nie pouciekają)
    3. zacznę ćwiczyć ( choćnie wiem czy uda mi się zgubić moje 15 kg nadwagi)
    4. napotykanym na ulicy ludziom będę pokazywać przedziałek mówiąc "nie ma ani garstki łupieżu" (choć nie wiem czy nie uznają mnie za wariatkę)
    5. uczeszę się tak jak zawsze marzyłam (choć nie wiem czy mi się uda)
    6. umówię się na randkę z przystojniakiem (raz kozie śmierć, najwyżej odmówi )

    Jak wygram walkę z łupieżem to zrobię wszystko to, czego się bałam, co mnie ograniczało . Czemu ? Bp jeśli uda mi się pokonać strach, to nie ma bata ale i uda mi się pokonać swoje słabości .
    Obserwuje Edz ika, e-mail: edka767@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bloga zaobserwowałem ,
    Jak wygram walkę z łupieżem to... ogolę się na łyso (żartuje, żona by mnie chyba zatłukła ) .
    Jak wygram walkę z łupieżem to... w końcu stanę się szczęśliwy, nie będę się przejmował że śnieg sypie mi się z głowy i ... zaproszę żonę na randkę . A co mi tam . Tak o , po prostu . wwiissnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako : Sysia26
    e-mail : szija26@gmail.com

    Jak wygram walkę z łupieżem, to...
    To będę szczęśliwa, że wyzwanie to ukończyłam,
    Każdym możliwym sposobem do celu doprowadziłam,
    Zacznę planować nowe wyzwania,
    Zrobię to bez zbędnego ociągania,
    Podniosę kartkę i długopis do ręki włożę,
    Już ja starań wszystkich dołożę,
    Aby wszystko co napiszę było wykonane,
    Do ostatniego szczegółu zaplanowane,
    Tematem na kartce będą zyciowe cele,
    Muszę się przyznać, jest ich bardzo wiele.
    1) Nad zakompleksionym ciałem ciężka praca,
    Która każdemu się w życiu opłaca.
    2) Pójdę do fryzjera podciąć zniszczone końcówki,
    I nie będę już używać żadnej lokówki.
    3) Zaplanuje wakacje, z dala od domu,
    Wyjadę o świcie, nie mówiąc nic nikomu.
    4) Będę "królikiem doświadczalnym" dla mojej siostry,
    Która plan w życiu ma bardzo prosty,
    Czesać, obcinać, stylizacje wybierać,
    Aby swój talent ciągle wspierać.
    Zrobię to wszystko, gdy tylko mi się uda,
    A przecież dzieją się na śwecie cuda,
    Jak wygram walkę z łupieżem, to
    Pomyślę w końcu nad swoim życiem,
    Przecież nie będę wiecznie pod matczynym przykryciem,
    Zacznę stąpać twardo po ziemi stopami,
    Do celu zbliżając się małymi krokami.

    Okrutny łupieżu, już się do Ciebie skradam,
    Już pajęczą sieć na Ciebie zakładam,
    Znikniesz z mej głowy szybciej niż się pojawiłeś,
    Zapomnisz na zawsze, że w mych włosach gościłeś,
    Ja wygram walkę z łupieżem, to więcej się nie pojawisz,
    I moimi włosami, się już nie zabawisz !

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    panterka241@gmail.com

    Jak wygram walkę z łupieżem to w końcu będę szczęśliwa.Mój problem z łupieżem pojawił się ok. 2 lata temu,kiedy moja skóra z nieznanego mi powodu zaczęła robić się sucha.Nie mogłam dotknąć nosa,ponieważ od razu skóra odchodziła mi płatami.Odkąd zaczęłam używać szamponów H&S problem się zmniejszał.Niestety łupież mam,ale nie taki duży jak kiedyś.Jest go mało,ale niestety jest widoczny;/Zawsze jak założę czarną marynarkę,to niestety zostają na niej białe kropki,wygląda to strasznie,cały czas mi przypominają o moim problemie.Uwielbiam nosić rozpuszczone włosy,jednak nie wyglądają ładnie z łupieżem;/

    OdpowiedzUsuń
  17. W moim przypadku problem to nie tylko łupież, ale i przetłuszczające się włosy. Uważam, że za mało mówi się w naszym kraju o tym problemie, a lekarze wręcz bagatelizują problem. Pewnie, od tego się nie umiera, ale po co się tak męczyć i dodatkowo dołować? Łupież to nie tylko problem medyczny, ale i psychiczny. Nie masz łupieżu, od razu czujesz się pewniejsza siebie. Mnie w przełamaniu wstydu w wielu sytuacjach pomogła wygrana walka z łupieżem - stosowałam Head&Shoulders i polecam go każdemu. Że działa - jestem tego najlepszym przykładem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty